Problemen met tv kastje

• 10 mei 2016
  • 3 reacties
  • 271 keer bekeken

Ik heb al lange tijd problemen met het tv kastje. Als ik iets opneem staat het en 9 van de 10 keer niet tussen, en als ik dan via Telfort online-TV kijk op de pc staat het programma er wel tussen. Een tijdje terug contact gehad met de klantenservice en toen het kastje reset/opnieuw geinstalleerd. Nu ben ik ook in het bezit van een Netflix account alleen zou ik dit ook moeten terug vinden in het menu van het tvkastje, dit is echter ook niet het geval. Ik ben al klant sinds 2013 en het tv-kastje is een Motorola VIP1853 en de modem is een Experiabox V8. Is het een mogelijkheid dat beide producten gedateerd zijn?

Vriendelijke groet S. Vercammen

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hallo Vercammen, welkom op het forum van Telfort. Wat een vreemde gang van zaken wat betreft het opnemen. Vanaf deze kant heb ik de ontvanger een 'schop' gegeven die er mogelijk voor zorgt voor verbetering. Zou je het nog eens willen proberen na het opnieuw opgeven van de abonnementsgegevens? Wat betreft Netflix op jouw ontvanger: dit klopt. Jouw ontvanger is (nog) niet in staat Netflix te ondersteunen. We verwachten dat dit in de loop van dit jaar wel opgelost te hebben. Mocht je hier niet op willen wachten, dan kunnen we jou, tegen contractverlenging, een ander type ontvanger toesturen die wél werkt i.c.m. Netflix. Ik verneem je reactie graag.
Nu vraagt hij om het abonnementsnummer en dit heb ik niet bij de hand. Nu heb ik gelezen dat je dit via "pincode wijzigen" kunt achterhalen maar als ik dit klik dan geeft hij een storing aan en kan ik nog niets. Ik baal hier toch flink van!!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Vercammen! Dat klopt! De gegevens kun je achterhalen via de handvatten in dit topic. Mocht je er niet uitkomen dan verneem ik dit graag.

Reageer