beantwoord

Problemen met tv en telefonie

• 18 november 2018
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Wat een drama. Dat Telfort.

Alhoewel

de medewerkers. De chat. de monteur. Die doen enorm hun best ,zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam dus dat is het probleem niet

maar wat dan wel

de telefoon die het al weken niet doet.. geen kiestoon
de tv die sinds kort kuren heeft. Blokjes geluid dat hapert stilstaan beeld ..zenders die wegvallen

alle adviezen en hulp ten spijt maar niets werkt

harde reset ,gewone reset , Puchen van de modem ,stroom eraf ,andere draadjes, nieuwe telefoon ,niks noppes nada

alles is in orde.. alle lichtjes branden, en internet en WiFi doen het prima.. tv deed het ook goed .

heeft u nog een idee

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 november 2018, 09:50

Hallo Golly, welkom op het Telfort forum! Dat klinkt alsof je verbinding het niet goed doet. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik de verbinding ziet er tot en met de Experia Box V8 wel goed uit. De telefoniegegevens staan daar ook goed in, als je op het modem kijkt zal je het voice lampje ook moeten zien branden. Dat je geen kiestoon hebt is bijzonder, die wordt namelijk door de Experia Box zelf gemaakt. Als je geen kiestoon krijgt lijkt het erop dat het telefoontoestel of niet goed is aangesloten op het modem, of het niet goed doet. Ik zie dat er eerder ook een monteur is geweest voor de telefonie, toen werkte het op zijn testtelefoon wel maar op jouw toestel niet. Zou je voor me kunnen kijken hoe het toestel is aangesloten op de Experia Box en op welke poort dit is?
Wat betreft de tv, ik heb de verbinding daarvoor ook voor je nagekeken. Over het algemeen krijgt de tv-ontvanger een goed signaal, maar er zijn ook dagen waarop de ontvanger een minder signaal krijgt. Hoe is deze ontvanger aangesloten op de Experia Box, is dat met een directe netwerkkabel of gaat dit via een draadloze verbindingsset?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Golly, welkom op het Telfort forum! Dat klinkt alsof je verbinding het niet goed doet. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik de verbinding ziet er tot en met de Experia Box V8 wel goed uit. De telefoniegegevens staan daar ook goed in, als je op het modem kijkt zal je het voice lampje ook moeten zien branden. Dat je geen kiestoon hebt is bijzonder, die wordt namelijk door de Experia Box zelf gemaakt. Als je geen kiestoon krijgt lijkt het erop dat het telefoontoestel of niet goed is aangesloten op het modem, of het niet goed doet. Ik zie dat er eerder ook een monteur is geweest voor de telefonie, toen werkte het op zijn testtelefoon wel maar op jouw toestel niet. Zou je voor me kunnen kijken hoe het toestel is aangesloten op de Experia Box en op welke poort dit is?
Wat betreft de tv, ik heb de verbinding daarvoor ook voor je nagekeken. Over het algemeen krijgt de tv-ontvanger een goed signaal, maar er zijn ook dagen waarop de ontvanger een minder signaal krijgt. Hoe is deze ontvanger aangesloten op de Experia Box, is dat met een directe netwerkkabel of gaat dit via een draadloze verbindingsset?
Reputatie 8
Badge +9
Hi Golly, we hebben nog geen nieuwe reactie van je gezien, ik hoop dat je verbinding het nu goed doet. Laat het gerust weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer