beantwoord

Problemen met opnemen sinds nieuwe menu

• 22 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem sinds de overgang naar het nieuwe iTV menu. Daarvoor al heel lang niet meer.

Is het probleem al bekend een wordt er aan een oplossing gewerkt?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 oktober 2020, 13:56

@japt68 Ik raad je in ieder geval om de tv-ontvanger een volledige reset te geven. Dit helpt heel goed bij veel verschillende problemen. 

Mocht je daarna toch iets opmerken of als je vragen hebt, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de KPN klantenservice. Het Telfort Forum gaat op korte termijn sluiten in verband met de samengang met KPN. De officiële aankondiging volgt snel hier op het forum. Iedereen is daarom nu al welkom op het KPN forum en bij de klantenservice, je kan daar een topic aanmaken. Als je daar Telfort in het onderwerp zet, helpen we je verder om dit op te lossen.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hi @japt68, ik begrijp dat je problemen hebt met maken van serie opnames sinds het nieuwe menu, klopt dat? Heb je de tv-ontvanger onlangs al een volledige reset gegeven? 

Je weet vast dat we midden in de samengang met KPN zitten. Heb je onlangs bericht gehad over de overgang naar KPN, of nog niet? Er staan geen gegevens in je profiel, waardoor ik het niet voor je kan nakijken.

Ja daar heb ik bericht van gehad.

En nee ik heb de STB nog geen reset gegeven omdat ik bij anderen las dat dat niet echt hielp.

Reputatie 8
Badge +11

@japt68 Ik raad je in ieder geval om de tv-ontvanger een volledige reset te geven. Dit helpt heel goed bij veel verschillende problemen. 

Mocht je daarna toch iets opmerken of als je vragen hebt, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de KPN klantenservice. Het Telfort Forum gaat op korte termijn sluiten in verband met de samengang met KPN. De officiële aankondiging volgt snel hier op het forum. Iedereen is daarom nu al welkom op het KPN forum en bij de klantenservice, je kan daar een topic aanmaken. Als je daar Telfort in het onderwerp zet, helpen we je verder om dit op te lossen.

Reageer