Problemen met Omzetten abonement van bellen en internet

• 5 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1674 keer bekeken

Geachte klantensevice,

Ik had voorheen telfort internet en bellen wilde er tv bij, geen probleem zou je denken, modem gekregen werkte op mijn oude abonement prima, totdat de dag kwam dat men ging omschakelen... nu werkt inmiddels al 3 dagen niks meer, geen tel, geen internet en geen tv.. kpn langs geweest lijn oke, telfort zegt nu modem defect,,, maar dat lijkt mij sterk aangezien ik daarvoor het nieuwe modem op het oude abonement wel werkt, inmiddels heb ik halve dag vrij moeten pakken, voor die kpn man, veel telefonishe kosten moeten maken met me mobiel en het werkt nog steeds niet. Bovendien heb ik zelf moeten constateren dat het niet werkt, volgensmij kan telfort dat na installatie ook testen..oja probleem is geen dsl lamp die brand

ik begin me langzamerhand te vervelen thuis,Zal ik de bonnentjes van de bios maar naar telfort sturen??

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
@RuudPr,

Dat is erg vervelend dat de omzetting niet vlekkeloos verloopt. Graag ben ik u hierbij van dienst. Maak in een privé bericht uw naw-gegeven en 06-nummer kenbaar zodat er contact opgenomen kan worden met u.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk

Reageer