beantwoord

Problemen met nieuwe softwareupdate

  • 1 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 238 keer bekeken

Zet rond 17.00 TV aan en na kwartier komt er in het scherm melding dat er zo een update gestart wordt, en dat het ca. 15 minuten zal duren
Krijg in scherm de ontvanger worrdt opgestart De indicatiebalk onder in beeld geeft de voortgang weer.

en nu staat hij dus al ruim 1 uur op een groen en 1 geel balkje, er gebeurt verder niets
Aan- en uit zetten geprobeerd maar krijg steeds het zelfde te zien
Het is weekend en telefonisch natuurlijk niemand meer bereikbaar. Dit betekend dus tot maandag geen TV

Misschien dat iemand weet hoe dit op te lossen, alvast bedankt
icon

Beste antwoord door habege 2 oktober 2016, 11:46

Jimmy bedankt voor je antwoord
Ik heb bovenstaande ook geprobeerd maar kreeg niet eens de tijd om een van die 2 regels te klikken want het scherm met tekst dat hij met update bezig was kwam te snel te voorschijn. Maar na een diverse aantal keren van alles in te drukken is het na ruim 2,5 uur toch gelukt en konden we weer tv kijken
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Op zondagen is de klantenservice van 10.00 tot 17.00 uur beschikbaar voor iTv vragen kies dan toets 2.

wellicht heb je hier wat aan.

1 Zet de tv ontvanger even een paar minuten uit

2 Zet je tv ontvanger weer aan en druk zodra het eerste gele balkje verschijnt op de standby knop bovenop de ontvanger

3 Er verschijnt dan een menu

4 In dit menu staan 2 regels die je beide moet uitvoeren te weten software verwijderen en ontvanger terugzetten naar de fabrieksinstellingen
Op zondagen is de klantenservice van 10.00 tot 17.00 uur beschikbaar voor iTv vragen kies dan toets 2.

wellicht heb je hier wat aan.

1 Zet de tv ontvanger even een paar minuten uit

2 Zet je tv ontvanger weer aan en druk zodra het eerste gele balkje verschijnt op de standby knop bovenop de ontvanger

3 Er verschijnt dan een menu

4 In dit menu staan 2 regels die je beide moet uitvoeren te weten software verwijderen en ontvanger terugzetten naar de fabrieksinstellingen
Jimmy bedankt voor je antwoord
Ik heb bovenstaande ook geprobeerd maar kreeg niet eens de tijd om een van die 2 regels te klikken want het scherm met tekst dat hij met update bezig was kwam te snel te voorschijn. Maar na een diverse aantal keren van alles in te drukken is het na ruim 2,5 uur toch gelukt en konden we weer tv kijken