vraag

Problemen met Netflix

• 28 september 2020
  • 4 reacties
  • 168 keer bekeken

Dat is wel het belangrijkste, dat het weer werkt. Veel kijkplezier gewenst!

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Hoi Bart, ik ervaar dezelfde problemen als janwillem_v, echter gaat het hier niet zoals gepland. al eens contact gehad met jullie over dat de tv-decoder steeds opnieuw opstartte om de haverklap en ook de door janwillem genoemde laadproblemen met Netflix. Jullie oplossing was dus om de tv-decoder om te wisselen. Wat denk je? Het opnieuw opstarten is tijdelijk weg geweest (vandaag begon die zeik echter weer) en met Netflix, springt meteen naar 99% en geeft daarna alleen geluid of begint te jojo-en tussen 99% en 25%. Gistermiddag eens contact gehad met Netflix zelf, kijken of zij mij een antwoord konden geven, hebben van alles geprobeerd om dit toch weer normaal online te krijgen, maar niks dus. Het probleem zou dus zijn dat de mediabox (zoals Netflix deze noemt) moeite heeft om de app goed te laden. En zij raadde mij aan om opnieuw contact met jullie op te zoeken. Echter heb ik het wel gehad met bellen naar jullie, door een slechte ervaring. Vorige keer hing ik eerst 20 minuten in de wachtrij, had ik 2 minuten een medewerker aan de lijn die “even” iets uit ging zoeken voor me en t resultaat… van jullie kant uit werd de verbinding ineens verbroken. En nee, t was niet van mijn kant af, want ik kreeg ineens het klanttevredenheidsonderzoek te horen (die ik vervolgens zwaar negatief heb beoordeeld). 

Wat kan ik doen, want zo Netflix kijken is ook niet te doen!!!

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik kan me voorstellen dat je klaar bent met dit gedoe @manthalove. Via deze weg helpen we je graag! Nog even terugkomend op je telefonische ervaring. Dat is natuurlijk erg slordig van onze kant. Ik kan je vertellen dat dit incidenten zijn, maar daar wordt jouw ervaring niet anders van helaas. Excuses hiervoor. 

Ik begrijp dat je op dit moment 2 problemen ervaart. De eerste is het opnieuw opstarten en het tweede probleem is dat Netflix niet verder komt dan het laadscherm. Klopt dit? Het (handmatig) resetten van de ontvanger helpt daarbij niet? Voor de zekerheid vraag ik je dit toch even te doen, want het werkt bij sommige klanten wel heb ik vernomen.  

Zou je verder jouw forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer (van de contractant). Als je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje sturen.

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je!

T leek allemaal goed te gaan, nu begint die rot tvontvanger steeds opnieuw op te starten en dat terwijl tvontvanger al eens door jullie vervangen is. Maar kan het hele probleem niet aan de modem (experiabox v10A) liggen?

Reputatie 3
Badge +1

Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik weet dat we dit weekend updates gaan uitrollen bij een select groepje klanten om juist de problemen met herstartende ontvangers op te lossen. Werkt dit, dan gaan we de oplossing breder uitrollen. Het lijkt mij dat ook jij op deze update moet wachten. Ik verwacht dan ook niet dat dit aan het modem ligt. Voor nu wil ik je vragen toch nog geduld op te brengen. Maar ik begrijp heel goed dat het irritant is. 

Reageer