beantwoord

Problemen met de afstandsbediening

• 24 juli 2020
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Uit het niets werkt mijn afstandsbediening niet meer. Ik heb de witte versie.

Als ik op een cijfer druk gaat het lampje niet branden. Als ik op een ander knopje druk wordt het lampje groen of rood. 
De batterijen heb ik al vervangen. 

Ik heb gekeken op de website en forums maar deze bieden geen oplossing. Wat moet ik doen?

Gr. Antje

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 juli 2020, 11:34

Hoi @Antie, als de afstandsbediening helemaal niets meer doet schiet het niet op nee! Dan kunnen we de afstandsbediening vervangen. Ik zie nog geen gegevens op je forumprofiel staan, daardoor kan ik dat nog niet voor je doen. Zou je daar je postcode en huisnummer aan kunnen toevoegen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Antie, als de afstandsbediening helemaal niets meer doet schiet het niet op nee! Dan kunnen we de afstandsbediening vervangen. Ik zie nog geen gegevens op je forumprofiel staan, daardoor kan ik dat nog niet voor je doen. Zou je daar je postcode en huisnummer aan kunnen toevoegen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie van je gezien @Antie, en op je profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Is het inmiddels via een andere weg gelukt om de afstandsbediening te vervangen?

Reageer