Problemen met afspelen opnames

  • 18 januari 2018
  • 1 reactie
  • 305 keer bekeken

Ik heb (te vaak) last van als ik een opgenomen programma of film kijk en ik wil de reclames doorspoelen dat dit niet gebeurd. Dan moet ik mijn kastje uitzetten en krijg ik de melding dat er geen verbinding is. Modem uit modem aan enz.. ik ben dit zo zat! Dit gebeurd meerdere keren in de week soms zelfs meerdere keren per dag. Ligt dit aan mijn tv kastje/ontvanger of aan mijn modem?

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Beiden is mogelijk. Reset beiden eens:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-technische-problemen-1.htm
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Niet tegelijk uiteraard. De ontvanger heeft wel gegevens nodig bij het opnieuw starten, dus dan moet het modem 'draaien'.
Welk modem heb je overigens en welke ontvanger?

Reageer