Problemen interactieve tv & opnemen

• 13 april 2015
  • 3 reacties
  • 661 keer bekeken

Badge
Ik heb al ongeveer sinds de jaarwisseling last van een niet goed werkende interactieve tv. De volgende problemen doen zich voor:

* zeer traag menu;
* wel inplannen van opnamen (groen stipje), vervolgens niet opnemen (wordt niet rood). Ook zo bij serie-opnamen;
* terugkijken via uitzending gemist werkt de laatste tijd niet (soms zwart beeld, soms een klein beeld rechtsboven aan);
* pauzeren lukt overigens wel.

Dit begint zeer irritant te worden. Inmiddels de modem een aantal keren gereset, software opnieuw geïnstalleerd, stroom er even af gehad, maar niets werkt definitief. We hebben een korte periode gehad dat het weer even werkte (de opnamen), maar de problemen komen gewoon weer terug. Ik weet ook dat er rond de jaarwisseling een storing is geweest omtrent het opnemen van programma's en series, maar dat zou nu wel voorbij moeten zijn. Wat is er aan de hand??

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@arb7,

Wat vervelend! Ik heb goed nieuws voor je; zojuist constateer ik dat je beschikt over een verouderde TV-ontvanger. Deze ga ik dan ook gelijk voor je vervangen. Als je deze binnen hebt, trek dan even aan de bel in een privébericht, dan zorg ik ervoor dat alles gelijk goed gaat werken. :)

De huidige ontvanger mag je retourneren naar het onderstaande adres:

BNS Data Logistics
O.v.v. retournummer [klantnummer]
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@arb7,

Een nieuwe ontvanger is naar jou onderweg. Laat je even weten wanneer deze binnen is?

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@arb7,

Ik heb je van een privébericht voorzien. Wil je je reactie hier plaatsen alsjeblieft? Dan blijft het overzichtelijk. :)

Michael

Reageer