beantwoord

Probleem tv kastje

  • 3 juli 2020
  • 6 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Onze tv kastje valt op een gegeven moment uit, waarna hij na alles uit gedaan te hebben weer opnieuw werkt. Maar voor hoe lang is dan weer de vraag. Hebben nu  een nieuw kastje ontvangen, maar na het aansluiten hiervan hebben we nu opnieuw last van hetzelfde probleem. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad? Is echt pas sinds een paar weken, daarvoor geen probleem gehad. Harde reset en dergelijke heeft ook overigens geen nut, probleem houdt aan. 

icon

Beste antwoord door JPI 6 juli 2020, 15:38

Scheen dus een kapotte HDMI kabel te zijn. Nu vervangen, hoop dat het euvel nu verholpen is. 

Bekijk reactie

6 reacties

Welk model tv ontvanger en belangrijker welk model Experiabox en wat voor verbinding koper of glasvezel? Internet zelf werkt wel goed?

 

Reputatie 8
Badge +18

Ter aanvulling op @Galdor68 is de TV ontvanger bedraad of bekabeld aangesloten

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @JPI, welkom bij ons op het forum. Als het probleem blijft na het vervangen van de te-ontvanger zal er iets ander spelen dan het apparaat zelf inderdaad. Ik zie dat je kort na het aanmaken van dit topic ook gebeld hebt met de klantenservice, daarbij is een afspraak gemaakt met een monteur voor komende maandag. Laat je ons weten hoe dat bezoek verloopt?

Reputatie 1

Scheen dus een kapotte HDMI kabel te zijn. Nu vervangen, hoop dat het euvel nu verholpen is. 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is een optie waar je niet altijd aan denkt inderdaad, maar wel mogelijk is zoals blijkt. Ik ben ook benieuwd hoe het tv beeld nu blijft, kijk je het een paar dagen aan?

Reputatie 1

Geen problemen meer, zal dus echt het probleem geweest zijn. 

Reageer