beantwoord

probleem met witte afstandsbediening

• 21 april 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Reputatie 1

Wij hebben een probleem met onze witte afstandsbediening.

Bij het doorspoelen van opgenomen programma's werkt de ronde OK knop vaak niet als wij het doorspoelen willen stoppen.

Is heel vervelend.

Wat kunnen wij hier aan doen of kan de afstandsbediening vervangen worden?

Horen dit graag.

Sven van der Beek

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 april 2020, 08:57

@inesweb Goedemorgen Sven, ik kan me voorstellen dat 't niet handig is als de OK knop het niet altijd (meteen) doet. Goed dat je het laat weten.

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis via de post, binnen enkele werkdagen. Als je de afstandsbediening meteen even instelt na ontvangst, werken ook direct alle functies (zoals het volume bijvoorbeeld) weer. Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10

@inesweb Goedemorgen Sven, ik kan me voorstellen dat 't niet handig is als de OK knop het niet altijd (meteen) doet. Goed dat je het laat weten.

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis via de post, binnen enkele werkdagen. Als je de afstandsbediening meteen even instelt na ontvangst, werken ook direct alle functies (zoals het volume bijvoorbeeld) weer. Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Gisteren ontvangen. Hebben de nieuwe afstandsbediening ingesteld. Werkt perfect.

Bedankt voor de snelle service.:smile:

Reputatie 8
Badge +10

@inesweb Fijn om te horen en graag gedaan! :slight_smile:

Reageer