beantwoord

Probleem met voorzieningen van één TV

• 27 september 2019
  • 15 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik heb 2 TV-aansluitingen. Van één ervan is sinds kort pauzeren van programma's, terugkijken en bekijken van opgenomen programma's niet mogelijk. Foutcodes -3 en 3025. Verwisselen van het Arris-kastje biedt geen oplossing.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 oktober 2019, 16:27

Heb je de TP link er nog tussen uit gehaald? Is het beeld dan wel goed?
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @JLW, welkom hier.

Ik lees problemen met de opnames. Foutcode 3025. Heb je daarvoor het stappenplan al doorlopen? Helpt dat? Zo niet, wil je dan de ontvanger een reset geven? Op deze manier maakt deze een nieuwe verbinding met de server waar de opnames staan. Helpt dat?
Beide genoemde oplossingen zijn meerdere malen geprobeerd, zonder resultaat
Reputatie 8
Badge +11
Helaas. 😞 Waar ik nog wel heel benieuwd naar ben is hoe de ontvangers zijn aangesloten op het modem? Rechtstreeks met een kabel of via draadloze adapters?
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb geen reactie meer van je ontvangen @JLW. Is het misschien intussen opgelost?
Eén ontvanger is aangesloten via een TP-link. Deze doet het zoals het hoort. De andere is verbonden aan een Linksys versterker (nodig om het hele appartement wifi-dekking te geven). Bij laatstgenoemde is het probleem opgetreden.
Reputatie 8
Badge +11
Als je de ontvangers omruilt, blijft dan het probleem op dezelfde plek? Ik verwacht eerlijk gezegd van wel. Dan zit het probleem dus in de manier van aansluiten. Dan geeft de Linksys dus de problemen. 😞 Kan je dan de ontvanger met een kabel aansluiten op het modem? Of op de TP-link die wel goed werkt?

Ik heb een foto opgestuurd van de wijze van aansluiten: de kabel van de linker connector loopt naar een aansluiting in de muur die verbinding geeft met het modem in de meterkast. De rechter loopt naar de TV-ontvanger.
Reputatie 8
Badge +11
Dat ziet er netjes uit. Toch geeft het blijkbaar wel storing. Dus ik ben wel benieuwd of je de ontvangers nog omgeruild hebt.
Inderdaad, maar zonder resultaat 😥
Reputatie 8
Badge +11
Oke, je hebt nu de ontvangers van plek omgeruild. Verhuisde het probleem met de ontvanger mee? Of bleef het op dezelfde plek met de ontvanger die eerst wel goed werkte? Want in dat geval zit het in de manier van aansluiten. Als het meeverhuisd is het de ontvanger die de problemen veroorzaakt.
Het probleem is niet meeverhuisd, dus de wijze van aansluiten. Wat nu?
Haal die tp-link er eens tussenuit.
Als het dan wel goed werkt is die tp de oorzaak.
Reputatie 8
Badge +11
Wat nelly jacoba aangeeft. De manier van aansluiten veranderen. Dus TP link ertussen uit. Andere kabel proberen enz. Zo kun je uitsluiten wat het probleem veroorzaakt.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je de TP link er nog tussen uit gehaald? Is het beeld dan wel goed?

Reageer