Probleem met TV-ontvangst opgelost door nieuw modem

  • 1 juli 2019
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

De laatste weken had ik problemen met de TV-ontvangst. Ik kreeg meerdere malen per dag de melding 'TV-zender niet beschikbaar'. Na de TV-ontvanger even van de stroom af gehaald te hebben, werkte het weer voor een paar uurtjes. Daarna weer hetzelfde issue. Gebeld met klantenservice die een nieuw modem liet opsturen (het oude modem had ik al ruim 7 jaar!!!). Nu na een week kan ik zeggen dat het probleem definitief voorbij is. Hulde voor de service van Telfort.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @ErikStr, welkom op het forum. Wat fijn om te lezen dat je nu definitief probleemvrij tv kunt kijken! Als je die melding meerdere keren per dag krijgt kan het heel vervelend zijn inderdaad. Met hulp van de klantenservice was de oplossing snel voorhanden zo te zien. Heel fijn.
Mocht je nog tegen iets aanlopen of als je ergens anders hulp bij nodig hebt, schroom niet om te vragen. We helpen je ook hier graag 🙂

Reageer