beantwoord

Prijs Fox Sport

• 19 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 648 keer bekeken

Reputatie 1
Gaat Telfort ook de prijs van fox sport aanpassen?.
icon

Beste antwoord door Michael 19 augustus 2016, 16:17

Hi wachter,

Fox Sports International is inmiddels geactiveerd! Vanaf 13:40 uur kon je er al van genieten! :)

Veel plezier ervan!
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Volgens de website wel...

https://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/interactieve-tv/zenderpakketten/fox-sports.htm
Badge +2
Gaat Telfort ook de prijs van fox sport aanpassen?.

Ja, op telfort.nl staat het volgende:

Telfort verlaagt prijzen FOX Sports pakketten
Voetbalfans zitten goed bij Telfort. Want vanaf nu betaal je maar 7,50 voor een Eredivisie pakket en 15,00 voor een Compleet pakket.

Dat is dus genieten zonder teveel te betalen.
Veel gestelde vragen
Reputatie 8
Badge +9
@Daphne
Wordt de prijsverlaging op alle Fox Sports-abonnees toegepast, of alleen op nieuw af te sluiten abonnementen..?
Badge +2
@Daphne
Wordt de prijsverlaging op alle Fox Sports-abonnees toegepast, of alleen op nieuw af te sluiten abonnementen..?

Dit geldt voor alle Fox Sports-abonnees.
Reputatie 8
Badge +9
@Daphne

Dit geldt voor alle Fox Sports-abonnees.

Top..!
Reputatie 1
Heb meteen het fox sport totaal pakket besteld voor 15 euro maar kreeg direct de melding u heeft nog een bestelling lopen en kon dit niet veranderen terwijl ik helemaal geen nieuwe bestelling heb lopen het zal mij weer benieuwen hoe dit gaat aflopen.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo wachter!

Heel goed dat je Fox wilt aanschaffen! Zou ik ook doen als ik jou was, scheelt een hoop centen!

Ik kijk graag voor je na over welke 'lopende bestelling' dit gaat. Mogelijk hangt er nog een proces ergens in de systemen. Het is vast niet onoplosbaar in ieder geval. Stuur me je postcode, huisnummer en 06-nummer in een privévenster, dan duik ik erin voor je!

Alvast vriendelijk bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hi wachter,

Fox Sports International is inmiddels geactiveerd! Vanaf 13:40 uur kon je er al van genieten! :)

Veel plezier ervan!

Reageer