beantwoord

Pluspakket werkt niet

• 17 juni 2020
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Eergisteren al plus pakket aangevraagd. Hij staat geactiveerd . Alleen heb ik nog niks op de tv. ontvanger al aan en uit gezet en gereset en pluspakket zenders heb ik nog steeds niet maar het is al wel ingegaan...

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 juni 2020, 15:25

Hoi @Kimberly26, welkom bij ons op het forum. Als het Pluspakket actief is zou je de zenders daarvan wel moeten zien natuurlijk. Zijn de zenders nu inmiddels wel zichtbaar, of nog niet? Als dat nog niet het geval is kan je jouw forumprofiel verder invullen zodat naast de postcode ook het huisnummer is ingevuld. Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Kimberly26, welkom bij ons op het forum. Als het Pluspakket actief is zou je de zenders daarvan wel moeten zien natuurlijk. Zijn de zenders nu inmiddels wel zichtbaar, of nog niet? Als dat nog niet het geval is kan je jouw forumprofiel verder invullen zodat naast de postcode ook het huisnummer is ingevuld. Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb helaas nog geen reactie van je gezien @Kimberly26. Is het inmiddels via een andere weg duidelijk geworden? Als ik via deze weg nog iets voor je kan doen, of als je andere vragen hebt, weet je ons te vinden.

Reageer