Pluspakket Aangevraagd

  • 26 mei 2013
  • 5 reacties
  • 1521 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb gisteren het pluspakket aangevraagd nu is dit bijn mijn gegevens al verwerkt maar op de televisie krijg hem nog steeds niet.

Kan iemend mij vertellen hoelang dit gaat duren voordat ik het ook echt kan gebruiken en hoe ik dit kan doen?

M.VR.GR.

Wim

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wat je kunt doen is het volgende, haal de voeding van de tv ontvanger los gedurende 10 sec en dan weer aansluiten dan wordt de software vernieuwd.
Badge
Wat je kunt doen is het volgende, haal de voeding van de tv ontvanger los gedurende 10 sec en dan weer aansluiten dan wordt de software vernieuwd.


Dit heb ik gedaan maar is niet gelukt.

Groetjes wim
Badge
Wat je kunt doen is het volgende, haal de voeding van de tv ontvanger los gedurende 10 sec en dan weer aansluiten dan wordt de software vernieuwd.


Dit heb ik gedaan maar is niet gelukt.

Groetjes wim


Hier krijg dus ook geen antwoord meer over

Gaat lekker op telfort wel betalen maar verder geen service meer!!!!!!!
wat zei de klantenservice?
Reputatie 4
Badge +3
@wpalmen,

Ik kijk graag even met je mee wat er aan de hand is.

Erg vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het plus-pakket.

Maak in een privé bericht je postcode en huisnummer kenbaar.

Henk

Reageer