beantwoord

Pincode wordt niet geaccepteerd met de iTV app

• 16 december 2017
  • 1 reactie
  • 399 keer bekeken

Bij mij werkt de pincode op TV goed maar niet op mijn tablet samsung galaxy tab s2 met de Telfort iTV app
Hier wordt de pincode niet geaccepteerd. Al gechat en een half uur gebeld met Telfort echter alles zonder resultaat. Na een paar pogingen kan je weer 24 uur wachten voor een nieuwe poging.
Ook via MijnTelfort instellingen heb ik de pincode gewijzigd. De TV nam deze instellingen gelijk over maar mijn tablet accepteerd deze niet.

Met Google-Chrome als browser krijg je wel verbinding maar kan je een zender selecteren krijg je beeld maar dat staat stil en is er ook geen geluid. Onder windows10 werkt alles feilloos via deze Google-Chrome.
icon

Beste antwoord door Deborah 19 december 2017, 13:22

Hoi hansmeu, jammer dat de iTV app niet werkt op je tablet! Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic, omdat het gebruik van de iTV app een ander onderwerp is dan dit topic.

Heeft het eerder wel goed gewerkt op je tablet? Welke software versie heeft je tablet? Is dat Android 4.3? Op deze pagina kun je lezen welke tablets geschikt zijn voor de iTV app.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi hansmeu, jammer dat de iTV app niet werkt op je tablet! Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic, omdat het gebruik van de iTV app een ander onderwerp is dan dit topic.

Heeft het eerder wel goed gewerkt op je tablet? Welke software versie heeft je tablet? Is dat Android 4.3? Op deze pagina kun je lezen welke tablets geschikt zijn voor de iTV app.

Reageer