beantwoord

Pincode werkt niet meer na verhuizing

• 16 december 2018
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Heb hetzelfde abonnement van telfort gehouden na mijn verhuizing en de modem meegenomen uit mijn oude woning. Alle instellingen zijn hetzelfde gebleven en alles werkte binnen 10 minuten. Ideaal.

Alleen nu blijkt dat de pincode niet meer werkt, waardoor ik ineens onverwacht bepaalde programma's niet meer kan zien. Ik heb hier zelf geen wijzigingen in aangebracht.

Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door jimny 16 december 2018, 15:25

Kun je inkoggen op je mijn Telfort thuis dasr kun je onder de button pincodes een nieuwe pincode aanvragen die je meteen ziet staan, soms kan het tot 4 uren duren voordat de nieuwe pincode actief is
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Kun je inkoggen op je mijn Telfort thuis dasr kun je onder de button pincodes een nieuwe pincode aanvragen die je meteen ziet staan, soms kan het tot 4 uren duren voordat de nieuwe pincode actief is
Reputatie 8
Badge +11
Hoi lu1001686808, welkom op het Forum. Ik lees dat je bent verhuisd en nu werkt jouw pincode niet meer. Ik herken het zo niet. Maar zoals jimny al aangeeft kun je als je inlogt op Mijn Telfort via instellingen > TV pincodes jouw pincode achterhalen. We horen graag of het geluk is.

Reageer