beantwoord

Pincode voor kinderslot kwijt

• 30 juli 2018
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

>De pincode kan ik voor je achterhalen als je je postcode, huisnummer en laatste drie cijfers van je IBAN kenbaar maakt

Hallo,
ik kan helaas Mijn Telfort Thuis niet inloggen. Ik zie er "Samenvoegen" en dan Er is iets misgegaan!
Je kunt alleen één Mobiel met één Thuis-account samenvoegen, niet twee Mobiel-accounts.

Ik ben mijn pincode van iTV kwijt. Wie kan ik mijn postcode, huisnummer en 3 cijfers van IBAN sturen?
Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 juli 2018, 18:20

Hallo Vitaly, de pincode zou je inderdaad vinden in de Mijn Telfort omgeving moeten kunnen vinden. De melding dat er iets niet goed is gegaan is dan wel erg raar. Krijg je die melding in elke browser, of in dezelfde browser? Het abonnementsnummer en de pincode staan ook in de brief die je hiervoor aan het begin van het abonnement hebt gekregen, heb je die mogelijk nog?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Vitaly, de pincode zou je inderdaad vinden in de Mijn Telfort omgeving moeten kunnen vinden. De melding dat er iets niet goed is gegaan is dan wel erg raar. Krijg je die melding in elke browser, of in dezelfde browser? Het abonnementsnummer en de pincode staan ook in de brief die je hiervoor aan het begin van het abonnement hebt gekregen, heb je die mogelijk nog?

Reageer