beantwoord

Pincode tv wijzigen lukt niet

• 2 december 2019
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedenavond,
De pincode van televisie weet ik niet meer. Heb gevonden dat ik in mijntelfort.nl kan wijzigen bij ‘instellingen’ en dan ‘pincode wijzigen’, alleen als ik daarop klik verschijnt er niks. Ik kom daar niet verder. Hoe kom ik nu aan een nieuwe pincode?

Hartelijke groet,
Harm

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 december 2019, 08:17

Hoi @Harm Hardeman, welkom hier op het Forum. 

Je wilt graag jouw pincode wijzigen. Alleen dat lukt niet, je krijgt niets te zien. Nu heb ik even meegekeken. Onder het klantnummer uit jouw profiel zie ik alleen een internetabonnement, geen tv. Klopt dat? Want vandaar dat je het niet kan wijzigen omdat je geen tv hebt. Of gaat het om een ander klantnummer met een ander adres? Zo ja, wil je die dan toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor het graag. 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Normaal gesproken moet het inderdaad lukken via je mijn Telfort thuis en dan op instellingen klikken en daarna op de middelste klikken bij tv codes en daarna op de button herstellen pincode klikken dan zie je als het goed is je nieuwe pincode.

Als ik op tv-codes (middelste) klik, gebeurt er niks. Er opent niks dan. Wel als ik op 1 van de andere opties klik, maar bij tv-codes niet

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Harm Hardeman, welkom hier op het Forum. 

Je wilt graag jouw pincode wijzigen. Alleen dat lukt niet, je krijgt niets te zien. Nu heb ik even meegekeken. Onder het klantnummer uit jouw profiel zie ik alleen een internetabonnement, geen tv. Klopt dat? Want vandaar dat je het niet kan wijzigen omdat je geen tv hebt. Of gaat het om een ander klantnummer met een ander adres? Zo ja, wil je die dan toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor het graag. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er van uit dat het gelukt is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Reageer