beantwoord

pincode tv online niet gehad ..

• 22 februari 2015
  • 8 reacties
  • 262 keer bekeken

tijdens portering van xms naar telfort geen pincode gehad om gebruik te maken van tv online van telfort wordt mij gevraagd om het abbonementsnummer en pincode

wat te doen

ook is mij telefonisch toegezegd dat ik een kastje zou krijgen met opname mogelijkheid ter compensatie DUS ZONDER EXTRA KOSTEN
voor de belkosten die nu gemaakt worden die voorheen niet in rekening gebracht werden tussen xms klanten *van xms naar xms bellen onderling BELLEN WAS GRATIS ..
ik heb wel een kastje gekregen de amino a 140 maar volgens mij is daarop geen mogelijkheid om op te nemen ,een aantal keren geprobeerd maar neemt niet op..

Ik hoop op een goede oplossing,mvg erik
icon

Beste antwoord door evs1975 25 februari 2015, 20:45

Het is gelukt !! Bedankt Stephen ,en er is zojuist gebeld door je collega maar ik was niet thuis maar bel wel even terug hoor 😉 prima opgelost top! Ga zo door ..
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@evs1975,

Welkom op het forum!

Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor jou op zoek naar een goede oplossing.

Stephen
@evs1975,

Welkom op het forum!

Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor jou op zoek naar een goede oplossing.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@evs1975,

Bedankt voor je gegevens!
Deze heb ik verwijderd uit je bericht omdat het niet is toegestaan om persoonlijke gegevens publiekelijk op dit forum te delen.
Zodra ik het een en ander heb uitgezocht ontvang je een bericht van mij.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@evs1975,

Kun jij mij kenbaar maken op welk apparaat jij online wilt kijken naar Interactieve TV? Is dit een laptop, PC of smartphone?
Wat betreft de telefonische toezegging, gratis bellen en het opnemen, dit heb ik intern uitgezet. Mijn collega's nemen binnen 48 uur contact met jou op hierover. Ik kijk uit naar je reactie.

Stephen
Jet gaat om zowel computer met Windows 7 professional als Android tablet
Reputatie 8
Badge +16
@evs1975,

Je maakt nog gebruik van de oude propositie en daarbij is Interactieve TV Online alleen beschikbaar op de tablet. Ik denk dat je een verkeerde app hebt gedownload omdat jij geen abonnementsnummer en pincode nodig hebt. Op de volgende pagina is er een link beschikbaar voor het downloaden van de juiste app. Laat je weten als het is gelukt?

Stephen
Het is gelukt !! Bedankt Stephen ,en er is zojuist gebeld door je collega maar ik was niet thuis maar bel wel even terug hoor 😉 prima opgelost top! Ga zo door ..
Reputatie 8
Badge +16
@evs1975,

Excuses voor de late reactie!
Wat fijn dat je laat weten dat het is opgelost. :D
Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je.

Stephen