beantwoord

pincode tv

• 16 oktober 2017
  • 22 reacties
  • 350 keer bekeken

30 minuten verspild op de site.
zes maal ingelogd.
onbegrijpelijke instructies om pin-code terug te vinden in 'mijn telfort'.
wat doe ik?

dank.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 28 november 2018, 20:07

Ik heb je een privébericht gestuurd, zou je die code willen proberen?
Bekijk reactie

22 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Inloggen op Mijn Telfort > Thuis > Instellingen > TV pincodes > Pincode herstellen...........
Verder ben ik niet gegaan, want ik heb geen behoefte aan een andere code.
Geprobeerd... maar bij 'Instellingen' verschijnt niet 'TV pincodes'.
Ik zal het nogmaals proberen (en voor de zevende maal inloggen dus).
Is inloggen 'thuis' dus, iets anders dan inloggen 'mobiel'? (onbegrijpelijk).
dank!
G
net dus geprobeerd, maar zie geen verschil tussen 'thuis' en 'mobiel'.
nergens zie ik 'instellingen' meer.

alvast weer dank...
Via Mijntelfort thuis zou het er zo uit moeten zien. Dit is de website via een tablet.
De enige reden dat je het niet ziet is dat je of geen Tv via Telfort hebt of jouw mijntelfort deugt niet

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Garmt, dat heeft wat voeten in de aarde lees ik! Het laatste plaatje van Galdor68 geeft weer hoe het scherm eruit ziet wanneer je codes wilt herstellen/aanvragen of resetten. Wil je eens een screenshot plaatsen hoe jij het ziet als dat anders is?
hierbij

dit zie ik (nu niet, wat knip/plak lijkt niet te werken), ik hoop dat jij dit ziet.

dank,

G
ooh, blijkbaar wordt plaatje pas bij posten zichbaar.
dan hierbij iets uitgebreider als bijlage.
G

@Garmt Ah nu snap ik je probleem
Indien gewenst kan je Thuis en mobiel koppelen zodoende hoef je niet afzonderlijk in te loggen.

Als je Thuis en Mobiel niet koppelt dan zou je om in je Mijntelfort thuis in te kunnen loggen de gebruikersnaam en wachtwoord die je ooit zijn toegestuurd moeten gebruiken tenzij je daar een eigen wachtwoord voor hebt ingesteld.

Naast het pijltje Samenvoegen zie je de het uitroepteken waar voorgaande wordt gemeld.

Nadat je of alles hebt samengevoegd of met de juiste naam en pwd hebt ingelogd via Thuis dan zou je moeten zien wat mijn plaatje laat zien.
dank!
ik heb het geprobeerd, het koppelen, en ik zie:

blijkbaar is dit al gekoppeld?
G
Dan heb je inderdaad al een koppeling met een ander mobiel nummer. Dat is wat je waarschijnlijk bedoelt met al mijn digitale thuis dingen ooit bijelkaar laten zetten
Dan zou je of via die telefoon moeten inloggen of als je dit liever hebt @Cindy - Telfort vragen die koppeling ongedaan te maken zodat je het gewenste toestel opnieuw kan koppelen.
Hm, vreemd. Dit is mijn Telfort mobile no.
Kan zijn dat ik dit gekoppeld heb, maar dan zou ik dus iets anders moeten zien...
Dat kunnen jullie zien denk ik?

G
Kan het zijn dat het gekoppeld is met gebruikmaking van je Telfort Thuis gegevens? Dus niet vanaf je telefoon dan zou je de Telfort papieren moeten doorzoeken. Om de inlog gegevens daaruit te proberen.

@Cindy - Telfort ik denk dat ik het stokje nu verder aan jou moet overgeven.
Ps kan jij in de laatste screenshot van Garmt zijn nummer wegpoetsen.
Reputatie 8
Badge +11
De moderators (Telfort) wel met misschien wat aanvullende gegevens. Deze vragen ze je dan via een privébericht te verstrekken.
Even wachten tot ze reageren dus.
Reputatie 6
Badge +7
Ja, dat stokje mag zeker naar mij over en ik ga je erbij helpen 🙂. Hiervoor heb ik wat gegevens nodig van je, wil je mij een privébericht toesturen met je adresgegevens, je mobiele nummer en de naam waarop het contract staat? Dan kijk ik naar het koppelen en de pincode. Bedankt alvast!

@GJC en @Galdor68, heel erg bedankt voor jullie hulp in dit topic, erg fijn!
@GarmtSucces het gaat nu met de hulp van Cindy vast goedkomen.
Allemaal bedankt tot nu! Dit forum werkt erg goed...
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Garmt, de pincode vind je in je inbox. Hoe het zit met de koppeling in MijnTelfort, daar duik ik nog even verder in.
Ah, ik heb vorig jaar blijkbaar hetzelfde traject doorlopen, ik zie precies dezelfde dingen als toen.
die prive-mails van toen heb ik niet meer, hoe kan ik nu verder?
dank alvast!
G
Reputatie 5
Badge +8
Hi Garmt, begrijp ik het goed dat je opnieuw je pin nodig hebt? Of is er iets anders aan de hand?
Ik denk dat ik -weer- de pin niet onthouden heb. Ik maak zeer weinig gebruik van on demand mogelijkheden die de pin vereisen. Ook had ik de pin nergens genoteerd, maar dat moet ik maar eens gaan doen.
Zelf de pin opvragen/veranderen gaat niet door de inlogperikelen waar ik niet uit kom.
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb je een privébericht gestuurd, zou je die code willen proberen?

Reageer