beantwoord

Pincode reset werkt niet

• 30 juni 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste Telfort & @Bart - Telfort ,

Mijn pincode werkt niet. ik heb exact hetzelfde probleem als meerdere klanten die een topic starten. Alle mogelijkheden al geprobeerd vanaf gisteravond (4 verschillende telefoons & een laptop). Heeft u een andere mogelijkheid voor mij beschikbaar? Kunt u eventueel de code verzenden via een email? Wij kunnen door dit probleem geen televisie kijken. 

Met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 juli 2020, 08:19

Goedemorgen @Gebruiker3456, niet fijn dat de pincode niet werkt en dat het resetten niet lukte. We hebben gistermiddag en - avond wat problemen met Interactieve TV gehad. Daar hadden andere functies ook last van, zoals bijvoorbeeld het resetten van de pincode. Excuus voor het ongemak! De storing is gisteravond opgelost.

Heb je het gisteravond of vanochtend nog geprobeerd, en zo ja, is het gelukt om de pincode te resetten? Ik hoor het graag, ook als je nog vragen hebt.

Bekijk reactie

2 reacties

Beste @Bart - Telfort @Telfort Forum ,

ik heb exact hetzelfde probleem. Alle mogelijkheden al geprobeerd vanaf gisteravond (4 verschillende telefoons & een laptop). Heeft u een andere mogelijkheid voor mij beschikbaar? Kunt u eventueel de code verzenden via een email? Wij kunnen door dit probleem geen televisie kijken. 

Met vriendelijke groet.

Admin: reactie samengevoegd met je al bestaande topic

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Gebruiker3456, niet fijn dat de pincode niet werkt en dat het resetten niet lukte. We hebben gistermiddag en - avond wat problemen met Interactieve TV gehad. Daar hadden andere functies ook last van, zoals bijvoorbeeld het resetten van de pincode. Excuus voor het ongemak! De storing is gisteravond opgelost.

Heb je het gisteravond of vanochtend nog geprobeerd, en zo ja, is het gelukt om de pincode te resetten? Ik hoor het graag, ook als je nog vragen hebt.

Reageer