beantwoord

Pincode kwijt voor TV

• 19 februari 2020
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Reputatie 1

Er zit op onze televisie voor RTL4 een pincode. Deze willen wij graag verwijderen. Echter weten we deze pincode niet. Kan iemand ons hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 24 februari 2020, 12:37

Dag @sirokin. Van harte welkom hier. Als je je pincode kwijt bent, kun je via Mijn Telfort gemakkelijk je pincode wijzigen. Dit doe je als volgt:

1. Log in op Mijn Telfort
  2. Ga naar ‘Instellingen’
  3. Bij ‘TV pincodes’ kies je voor ‘Pincode herstellen”. Je krijgt dan je nieuwe pincode te zien

Als er bij RTL4 om een pincode gevraagd wordt, vermoed ik dat het kinderslot actief is. Je kunt dit instellen via je tv-menu bij ‘Instellingen’ > ‘Kinderslot instellingen'. 

Laat je weten of het is gelukt? 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @sirokin. Van harte welkom hier. Als je je pincode kwijt bent, kun je via Mijn Telfort gemakkelijk je pincode wijzigen. Dit doe je als volgt:

1. Log in op Mijn Telfort
  2. Ga naar ‘Instellingen’
  3. Bij ‘TV pincodes’ kies je voor ‘Pincode herstellen”. Je krijgt dan je nieuwe pincode te zien

Als er bij RTL4 om een pincode gevraagd wordt, vermoed ik dat het kinderslot actief is. Je kunt dit instellen via je tv-menu bij ‘Instellingen’ > ‘Kinderslot instellingen'. 

Laat je weten of het is gelukt? 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @sirokin. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd en ik ga er daarom van uit dat het zo is gelukt om je pincode te herstellen. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.

Reageer