beantwoord

Pincode kwijt Interactieve TV

• 7 december 2012
  • 169 reacties
  • 29381 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

169 reacties

Hallo, ik ben mijn pincode kwijt van mijn interactieve tv, iemand een idee of ik de ontvanger kan resetten oid?
Hallo, ik heb een nieuwe tv, nu probeer ik volgens het boekje de ab aan te passen op de tv, maar waarschijnlijk wordt deze tv niet herkend. Wat nu te doen?
Beste,

Hier nog iemand die zijn kinderslot code kwijt is... Kan u mij pb sturen

Bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Log in op je mijn Telfort, rechts op instellingen klikken, vervolgens vind je hier de optie terug om je PINcode voor ITV opnieuw in te stellen
Hallo Telfort,

Ik ben helaas mijn abonneenummer & pincode kwijt. Zou ik deze in een prive bericht of email toegestuurd kunnen krijgen?

Heel erg bedankt!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Telfort,

Ik ben helaas mijn abonneenummer & pincode kwijt. Zou ik deze in een prive bericht of email toegestuurd kunnen krijgen?

Heel erg bedankt!

Laat ik mijn eigen antwoord maar even herhalen:

Log in op je mijn Telfort, rechts op instellingen klikken, vervolgens vind je hier de optie terug om je PINcode voor ITV opnieuw in te stellen

En om je abonnee nummer terug te vinden kan je op je PC/Laptop even naar http://telfort.itvonline.nl/ gaan. als je op je eigen netwerk zit krijg je meteen bovenin je abonneenummer te zien
Hallo

ik ben mijn pincode voor interactieve tv kwijt
hoe kom ik weer aan een nieuwe??????????
Badge
Hallo

ik ben mijn pincode voor interactieve tv kwijt
hoe kom ik weer aan een nieuwe??????????

u kunt het vinden via mijn telfort. kunt u hier niet in komen bel telfort 0900-9596 adsl -itv technische dienst. via hun kunt u uw pincode krijgen na fraude test
Reputatie 8
Badge +16
@daantje241,

Welkom op ons forum!

Vervelend dat je je pincode bent kwijtgeraakt. Je kunt de pincode resetten via Mijn Telfort, hoe je dit doet staat beschreven in dit topic: Pincode kwijt. Ik lees graag of het gelukt is. Succes!

Stephen
ik ben ook mijn pincode kwijt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo,

Ik ben helaas mijn pincode kwijt. Zou ik deze in een prive bericht of email toegestuurd kunnen krijgen?

Heel erg bedankt!

De oplossing staat boven je:

@daantje241,

Welkom op ons forum!

Vervelend dat je je pincode bent kwijtgeraakt. Je kunt de pincode resetten via Mijn Telfort, hoe je dit doet staat beschreven in dit topic: Pincode kwijt. Ik lees graag of het gelukt is. Succes!

Stephen
ik weet ook mijn gegevens niet om tv te kijken op mijn laptop
Reputatie 8
Badge +16

Ga ik mezelf toch nog een keer herhalen....lezen blijft moeilijk geloof ik:

En om je abonnee nummer terug te vinden kan je op je PC/Laptop even naar http://telfort.itvonline.nl/ gaan. als je op je eigen netwerk zit krijg je meteen bovenin je abonneenummer te zien

En dit werkt alleen als je ADSL/VDSL hebt voor glasvezel is er een heel mooi topic:

https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/glasvezel-tv-app-vragen-antwoorden-36515/

Reputatie 8
Badge +19

Als je op je laptop naar de pagina http://telfort.itvonline.nl/ gaat dan wordt je automatisch ingelogd aan de hand van je IP-adres.
Je abonnementsnummer wordt ook zichtbaar bovenin het scherm, je pincode niet.

Tenzij je een glasvezel-abonnement hebt, daarvoor werkt iTV-online nog niet op de laptop en smartphone, alleen op een aantal tablets.
Ik ben ook mijn pincode vergeten, zou u mij deze kunnen sturen?
Reputatie 8
Badge +16

Bedankt voor je sarcastische reactie. Dat heb ik uiteraard al geprobeerd. Dat werkt niet, dat heb ik al op twee verschillende dagen geprobeerd en elke keer zegt hij dat het niet kan omdat er een technische storing is. Als iemand een andere oplossing heeft zou dat mooi zijn.
Reputatie 8
Badge +16

Bedankt voor je sarcastische reactie. Dat heb ik uiteraard al geprobeerd. Dat werkt niet, dat heb ik al op twee verschillende dagen geprobeerd en elke keer zegt hij dat het niet kan omdat er een technische storing is. Als iemand een andere oplossing heeft zou dat mooi zijn.

Kijk, als je die informatie gewoon direct gedeeld had, dan was mijn reactie overbodig geweest. In dit geval is het even wachten op webcare om je van een PIN code te voorzien.