beantwoord

Pincode kwijt Interactieve TV

• 7 december 2012
  • 169 reacties
  • 29382 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben helaas mijn pincode kwijt. Zou ik deze in een prive bericht of email toegestuurd kunnen krijgen?

Heel erg bedankt!
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 4 januari 2013, 15:32

@yheeremans,

Is zojuist verstuurd.

@ellenke,

Ik kan de gegevens doorsturen, wil je mij in een privé bericht jouw naw-gegevens, geboortedatum en e-mailadres sturen? Dit ter verificatie.

Henk
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

169 reacties

Badge
@Hupholland

Ik heb je de pincode in een privébericht gestuurd.

Jelmer
Badge
Bedankt Jelmer. Snelle reactie trouwens :)

groeten Sven
Mag ik mijn pincode ook? Ben m ook kwijt.
Badge
Beste lisamallinckrodt,

Ik heb je de pincode in een privébericht verstuurd.

Jelmer
Beste webcare,

Hier nog iemand zonder pincode.

Toevallig voor mij ook een Direct msg

Groetjes,
Tim vd Berg
Beste webcare,

Hier nog iemand zonder pincode.

Toevallig voor mij ook een Direct msg

Groetjes,
Tim vd Berg

het zal wel begin volgende week worden, ook Webcare is in het weekend vrij.
Anders kan de klanterservice je ook vast wel helpen
Badge
@tjvdberg

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Jelmer
Hoi Jelmer,

Ik zit ook zonder pincode. Zou je die aub via PM of sms naar mij sturen.

Dank je wel.
Hassan
Badge
@helousami

Interactieve TV wordt pas op 28-12 opgeleverd. Je moet waarschijnlijk de brief met de wachtwoorden nog ontvangen.

Jelmer
@Jelmer, dank je wel voor de snelle reactie. Ik ga op de brief wachten.
helousami
Reputatie 4
Badge +3
@helousami,

Heb je de brief inmiddels ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn hoor ik het graag zodat ik je van de gegevens kan voorzien.

Henk
Dank je wel Henk.

Ik heb tot nu toe nog geen brief gekregen. Mijn internet was wel geactiveerd (Ik kreeg een email vandaag hiervoor). 
Als je mij de pincode kan sturen dan ben ik heel dankbaar.

Mvg,
helousami
Reputatie 1
Badge
Graag zou ik ook de pincode krijgenn voor mijn itv....

Thanks.

Is het niet handig dat dit misschien ook ergens online komt te staan?
Badge +2
Graag zou ik ook de pincode krijgenn voor mijn itv....

Thanks.

Is het niet handig dat dit misschien ook ergens online komt te staan?

Tot je het wachtwoord van MijnTelfort niet weet..
Pincode staat in 1 van de eerste brieven, en kan je per definitie altijd per brief weer op vragen, of via de klantenservice, of hier 🙂
Reputatie 1
Badge
Hey Matthijs,

Ik heb wel het wachtwoord van "Mijn Telfort", ik heb al 8 jaar een internetabbo van Telfort. Ik heb recent een abbo op itv afgesloten en heb daarbij een nieuw modem en een tv tuner ontvangen. Bij het installeren vroeg de ontvanger om een abbonneenummer en op een pincode. Dit zou moeten zitten in een brief die Telfort mij heeft gestuurd..... ??

Die brief heb ik dus nooit ontvangen en kan nu dus geen tv kijken!!

Mijn vraag is dan ook aan een moderator om mij mijn pincode en abbonneenummer toe te zenden per mail of via pm. Graag zou ik vanavond weer blij tv kijken zonder de dure klantenservice te moten bellen. (dit heb ik gisteren ook geprobeerd maar kreeg aan het begin van het gesprek te horen dat de wachttijd langer dan 10 minunten zou duren. Daar ga ik niet op wachten.... Vandaar mijn post in dit forum, waar ik al veel vaker een moderator de pincodes in pm heb zien verstrekken, dus ik dacht waarom niet bij mij :-)

Groet Ton
Reputatie 1
Badge
Is er nu helemaal geen moderator die mij even mijn pincode kan sturen????

Ik heb gisteravond al gebeld met de kalntenservice maar opgehangen na 10 minuten en vanorgen hetzelfde verhaal..... Ik wil niet betalen voor zo'n duur service nummer... Heb nu al ruim 20 minuten gebeld zonder dat er wordt opgenomen. Het is niet mijn fout dat Telfort de pincode brief niet heeft verstuurd, maar zadelt mij wel het het probleem op!!

Forum bied hier uitkomst....

Dit kan een mooie oplossing zijn, alleen moet iemand wel reageren?? Of wordt het forum express slecht beantwoord zodat klanten het dure servicenummer gaan bellen. Want ik heb ook andere vragen gesteld op andere plekken in dit forum die ook onbeantwoord blijven 😞
Reputatie 4
Badge +3
@yheeremans,

Er wordt niet expres te laat of niet op topics gereageerd om klanten de klantenservice te laten bellen, dat vooropgesteld.

Ik kan de gegevens doorsturen, wil je mij in een privé bericht jouw naw-gegevens, geboortedatum en e-mailadres sturen? Dit ter verificatie.

Henk
Reputatie 1
Badge
[quote]@yheeremans,

Er wordt niet expres te laat of niet op topics gereageerd om klanten de klantenservice te laten bellen, dat vooropgesteld.

Henk
[/QUOTE

Henk,

Bedankt voor je reactie! Je heb een bericht!]
Badge +1
Ik ben die van mij ook kwijt. Kun je mij misschien ook een PM sturen met m'n pincode?

Dank!!!
Reputatie 4
Badge +3
@yheeremans,

Is zojuist verstuurd.

@ellenke,

Henk
Reputatie 1
Badge
Henk,

Ik zie het...

Geweldig. Bedankt!
Badge +1
Hi Henk,

Check je inbox 🙂 Alvast reuze bedankt!!

Grt. Ellen
Reputatie 4
Badge +3
@yheeremans,

Geen dank. :)

@ellenke,

Gegevens verstuurd.

Henk
Badge +1
@Henk: Super dank je wel!!! En een heel goed weekend 🙂
Beste heer/mevrouw,

Helaas ben ik mijn pincode kwijt van mijn interactieve tv.
Kunt u mij deze opnieuw verzenden?

Met vriendelijke groet,
Maurice