beantwoord

Pincode Interactieve TV werkt niet

• 31 december 2018
  • 7 reacties
  • 429 keer bekeken

Ik krijg het niet voor elkaar om de goede pincode na dat ik hem was vergeten na dat ik een nieuwe pin code heb aan gevraag het laten te werken wat moet ik doen

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door jimny 31 december 2018, 20:39

Na het aanvragen van een nieuwe pincode moet je even geduld hebben voordat deze gebruikt kan worden tussen 30 minuten en heel soms 4 uurtjes
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Na het aanvragen van een nieuwe pincode moet je even geduld hebben voordat deze gebruikt kan worden tussen 30 minuten en heel soms 4 uurtjes
Dubbel. Al beantwoord.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @Linny. Ik begrijp van @Galdor68 dat je vraag inmiddels is beantwoord. Kan je dat bevestigen? 🙂 Laat het gerust weten als je nog ergens tegenaan loopt.
4 uur???
Reputatie 6
Badge +9
4 uur???
Dag @Ahishali. Heb je ergens een vraag over? Zou je dan kunnen toelichten waar je vraag betrekking op heeft? Ik help je graag verder. ☺
tot 2 x toe nieuwe pin aangevraagd via mijn eigen account en de volgende dag ingelogd maar nee hoor ik kan niet inloggen! De code werkt gewoon niet!
Reputatie 6
Badge +9
tot 2 x toe nieuwe pin aangevraagd via mijn eigen account en de volgende dag ingelogd maar nee hoor ik kan niet inloggen! De code werkt gewoon niet!
Hallo @Ahishali. Dat is lastig. Als je je iTV pincode niet meer weet, kun je via Mijn Telfort een nieuwe pincode aanvragen via 'Instellingen' > 'TV pincodes'. De nieuwe pincode gebruik je voor het opnieuw activeren van je tv-ontvanger, als betaal- en kinderslotpincode en om in te loggen op iTV Online. Als dit niet lukt, wil ik je vragen om je profiel aan te vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en je geboortedatum. Dan kan ik je pincode vanaf onze kant resetten.

Reageer