beantwoord

Pincode Interactieve TV Telfort of KPN

• 15 maart 2020
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1

Onze pincode van Telfort interactieve tv doet het niet. Een tijdje terug is onze Telfort aansluiting overgezet naar KPN. Tenminste, wel de hardware zogezegd. Hebben dus een nieuwe modem e.d. Nou dacht ik gisteren, omdat we waarschijnlijk een tijdje thuis zullen blijven, laat ik met de kids eens een filmpje huren via interactieve tv mbv de nog nooit gebruikte pincode. Na veel gezoek heb ik alleen het contract van Telfort gevonden met bijbehorende pincode. Maar die deed het niet. KPN gebeld en die zeggen dat het contract nog niet is overgeschreven. En dat gaat ook pas rond juni gebeuren. De persoon in kwestie zei mij wel dat hij dit al vaker heeft gehoord, maar kan mij nu niet helpen. En nu??  

icon

Beste antwoord door jimny 15 maart 2020, 15:37

Heb je al geprobeerd om in te loggen op je mijn Telfort thuis, aldaar kun je een nieuwe pincode aanvragen

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je al geprobeerd om in te loggen op je mijn Telfort thuis, aldaar kun je een nieuwe pincode aanvragen

Reputatie 1

Is al gelukt. Dank je. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ErikDalfsen, dat klinkt allemaal heel verwarrend, goed dat je het aankaart. Ik lees het het intussen gelukt is om de pincode te vinden, dat is fijn :slight_smile:

We zitten inderdaad in de samengang met KPN. De mobiele abonnementen zijn in januari over gegaan. De Thuis abonnementen blijven voorlopig nog Telfort, pas later dit jaar gaan deze abonnementen over naar KPN. Zo gauw daar meer concrete informatie over bekend is ontvang je dit per e-mail, zodat je weet waar je aan toe bent.

Als je intussen toch vragen hebt, of als we je ergens mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten.

Reageer