beantwoord

Pincode herstellen geeft foutmelding

• 4 juni 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag,

Zojuist heb ik mijn tweede interactieve TV-ontvanger gekregen en geïnstalleerd. Om 'm te activeren moet ik klantnummer en pincode ingeven. Het klantnummer had ik snel gevonden, maar de pincode was ik kwijt. Geen probleem zou je denken, want daarvoor zit er een herstelmogelijkheid in ‘mijn.telfort’, die knop heb ik in het verleden wel vaker probleemloos gebruikt, dus die had ik zo gevonden. Helaas krijg ik via ‘herstel pincode’ geen nieuwe pincode maar de melding ‘er is iets misgegaan’. Ik kan dus geen nieuwe pincode krijgen daarmee mijn tweede ontvanger niet activeren. Is er een storing of is er iets anders aan de hand? Hoe kan ik nu een nieuwe pincode krijgen?

icon

Beste antwoord door Marcator 4 juni 2020, 16:28

16.27u het werkt weer, ik heb de pincode kunnen wijzigen. Topic kan dicht.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge

Inmiddels ook even via de app en andere browsers geprobeerd, werkt ook niet. De app crasht als je de pincode probeert te wijzigen en de browsers geven allemaal dezelfde ‘er is iets misgegaan’ melding. Ik ga maar uit van storing en probeer het vanavond weer.

Reputatie 1
Badge

16.27u het werkt weer, ik heb de pincode kunnen wijzigen. Topic kan dicht.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Marcator, fijn dat het ondertussen gelukt is. Excuses dat het niet direct werkte. 

Mocht er nog eens iets zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer