beantwoord

per ongeluk film gehuurd

• 16 maart 2019
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Beste Telfort

Ik heb in het halfdonker blijkbaar op een knopje gedrukt waardoor ik een film voor 1 dag heb gehuurd. Ik wil deze film niet zien maar kon de 'bestelling' niet ongedaan maken, wat ik op zich een beetje vreemd vind.

Kan ik nog van deze bestelling af?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 maart 2019, 15:17

Ik zie nu de film inderdaad terug. Cancelen is inderdaad een idee. Nu begrijp ik dat je de pincode aan hebt gezet. Dit is inderdaad een extra bevestiging. Dan moet het niet weer voorkomen. :)

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan zien we je graag weer terug op het Forum.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @birima, wat leuk dat je ons hebt gevonden op het Forum. Ik lees dat je per ongeluk een film hebt gehuurd. Ik zie de film zo nog niet geregistreerd staan. Was het wel een betaalde film? Want je kunt ook gratis films kijken. Moest je er een pincode voor invoeren, of heb je deze op automatisch invoeren staan?
Hi Bart,

Bedankt voor je reactie. De film staat er nog steeds tot zondag. Nou overleef ik die 5,99 euro wel maar het zou beter zijn als in voorkomend geval er een mogelijkheid tot cancelen voor kijken aanwezig is.

De pincode stond uit en die heb ik nu aan gezet. Ik begrijp dat dit een extra blokkade vormt voordat je een film echt huurt.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie nu de film inderdaad terug. Cancelen is inderdaad een idee. Nu begrijp ik dat je de pincode aan hebt gezet. Dit is inderdaad een extra bevestiging. Dan moet het niet weer voorkomen. :)

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan zien we je graag weer terug op het Forum.

Reageer