beantwoord

Per abuis onjuist aboneenummer in tv-ontvanger ingevoerd

• 1 november 2020
  • 3 reacties
  • 691 keer bekeken

Ik heb per abuis onjuist aboneenummer ingevoerd in mijn tweede tv ontvanger kunnen jullie die resetten?

Ik heb de betreffende gegevens ingevoerd onder mijn profielgegevens bij extra informatie.

mvgr

icon

Beste antwoord door jimny 1 november 2020, 13:10

@alfred58 ook op zondagen kun je bellen met de klantenservice van KPN 0800-0402 hou dan wel het nummer  wat op de achterkant staat van de tv ontvanger bij de hand, dan kan degene die je aan de lijn krijgt jou ontvanger ontkoppelen in het systeem en daarna moet je je dan opnieuw aanmelden op je tv ontvanger

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @alfred58 , die vraag kun je beter in het KPN-forum stellen of bellen met 0800 0402.

Ik weet niet of hier nog een moderator gaat reageren vandaag, na vandaag krijgt het forum de ‘alleen lezen’ status en kun je niet meer reageren.

Reputatie 8
Badge +18

@alfred58 ook op zondagen kun je bellen met de klantenservice van KPN 0800-0402 hou dan wel het nummer  wat op de achterkant staat van de tv ontvanger bij de hand, dan kan degene die je aan de lijn krijgt jou ontvanger ontkoppelen in het systeem en daarna moet je je dan opnieuw aanmelden op je tv ontvanger

Reputatie 8
Badge +11

Hi @alfred58, ik zie dat je al op weg geholpen bent hier, dat is fijn. Dat klopt helemaal, door de samengang van Telfort en KPN sluit vanaf vandaag, 2 november, het Telfort Forum. Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum. We helpen je daar graag verder!

Reageer