beantwoord

Pebble tv terug bij KPN/Telfort.

• 26 mei 2018
  • 6 reacties
  • 519 keer bekeken

Reputatie 1
Wij hebben nu het kinderpakket van Telfort nu vraag ik me toch af wat de voordelen voor die 5 euro ik had eigenlijk gehoopt dat Pebble tv weer terug kwam per 1 juli aangezien dat Jimjam is gestopt met uitzenden hebben we geen alternatief gekregen. Ook zit RTL Telekids bijvoorbeeld niet in het kids pakket.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 1 juni 2018, 08:45

Hoi Marcel, graag gedaan. Er zit inderdaad een prijsverschil tussen het Pluspakket en het Kidspakket. Ik hoop dat de kinderen blij zijn met Nick JR en zich daarmee redden 🙂.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marcel, wat jammer om te lezen dat je toch niet helemaal blij bent met ons Kidspakket. We kijken bij de wijzigingen altijd naar welke zenders veel wordt gekeken en of er behoefte is aan andere zenders. Daarbij wordt gekeken naar een meerderheid, waardoor we altijd zien dat er ook klanten zijn die het graag anders hadden gezien en zo ook in jouw geval lees ik. In het Pluspakket vind je ook een aantal kinderzenders, waaronder ook RTL Telekids. Zou zoiets een idee zijn, in plaats van het Kidspakket?
Reputatie 1
Hoi Marcel, wat jammer om te lezen dat je toch niet helemaal blij bent met ons Kidspakket. We kijken bij de wijzigingen altijd naar welke zenders veel wordt gekeken en of er behoefte is aan andere zenders. Daarbij wordt gekeken naar een meerderheid, waardoor we altijd zien dat er ook klanten zijn die het graag anders hadden gezien en zo ook in jouw geval lees ik. In het Pluspakket vind je ook een aantal kinderzenders, waaronder ook RTL Telekids. Zou zoiets een idee zijn, in plaats van het Kidspakket?

Cindy bedankt voor je feedback helaas is het pluspakket 5 euro duurder en geen Pebble TV helaas voorlopig zijn we nog steeds bij kidspakket Nick JR wordt hier veel bekeken.

Met vriendelijke groet,
Marcel
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marcel, graag gedaan. Er zit inderdaad een prijsverschil tussen het Pluspakket en het Kidspakket. Ik hoop dat de kinderen blij zijn met Nick JR en zich daarmee redden 🙂.
Reputatie 1
Badge
Kidspakket heeft voor ons ook niet veel voordelen meer. Telfort kleed het volledig uit door de leukste zenders (pebble en jimjam) er uit te halen. De overige kidszenders zijn van die drukke schreeuwzenders. Pebble en jimjam waren nog redelijk kindvriendelijk. Ben benieuwd waar Telfort zijn onderzoeksresultaten vandaan haalt waarop dit soort beslissingen genomen worden.
NPO extra en baby tv zijn nog wel oké, alleen voor baby tv hebben we het kidspakket nog nodig. Zodra de jongste hier niet meer naar kijkt gaat het kidspakket er uit als er geen leuke zenders bijkomen.
Het is nog voordeliger om het pluspakket via combivoordeel te activeren hiermee heb je en tekekids en het kidspakket. Plus de overige kanalen uit dat pakket.

Wel even benadrukken dat Telfort voor het zender aanbod afhankelijk is van KPN en hier nagenoeg geen invloed op hebben (helaas) ondanks dat het eerste antwoord van Cindy anders overkomt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Sunny-side-up, ik begrijp dat je het jammer vindt dat er een aantal kinderzenders zijn verdwenen. Sommige zenders worden inderdaad vervagen. Elk jaar wordt er gekeken naar de vraag naar de zenders. Als hier uitkomt dat bepaalde zender weinig bekeken worden zullen deze verwijderd of vervangen worden voor zenders die meer populair zijn. Mocht het jaar daar op toch weer anders zijn, dan kan het voorkomen dat een zender weer terug kan komen.

Het pakket kan je er zeker stopzetten als er niet meer gekeken wordt. Mocht je zo nog andere onduidelijkheden hebben, dan hoor ik dat graag.

Reageer