beantwoord

Pauzeren werkt niet

• 30 september 2019
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Sinds kort werkt pauzeren en terugspoelen niet meer. Na het pauzeren of terugspoelen krijg ik een foutmelding met dat ik naar een andere zender moet zappen. Ik heb de ontvanger al opnieuw opgestart, maar dat heeft geen effect
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 oktober 2019, 16:34

Hoi @justinlagas, welkom op ons forum! Wat gek dat je niet meer kunt pauzeren en terugspoelen. Ik begrijp dat je een foutmelding te zien krijgt, ik help je graag verder om dit op te lossen.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, je hebt twee tv-ontvangers thuis toch? Merk je dit op één van de twee of beide? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Kan je de tv-ontvanger een volledige reset geven en laat je me weten of het heeft geholpen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @justinlagas, welkom op ons forum! Wat gek dat je niet meer kunt pauzeren en terugspoelen. Ik begrijp dat je een foutmelding te zien krijgt, ik help je graag verder om dit op te lossen.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, je hebt twee tv-ontvangers thuis toch? Merk je dit op één van de twee of beide? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Kan je de tv-ontvanger een volledige reset geven en laat je me weten of het heeft geholpen?
Reputatie 8
Badge +9
@justinlagas Ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Reageer