beantwoord

Pauzeren/vooruitspoelen opnames werkt niet meer

• 30 maart 2014
  • 14 reacties
  • 2278 keer bekeken

Sinds deze week kunnen we bij het afspelen van een opname niet meer het beeld pauzeren, terug- en vooruitspoelen. Bij opnames van een week geleden lukt dit nog wel maar bij opnames gemaakt nadat de nieuwe layout is ingevoerd bij het overzicht van de geplande opnames kan dit dus niet meer.
Ik heb een motorola-kastje, ook al even aan/uit gezet maar dat verandert niets aan de situatie.
icon

Beste antwoord door Jeroen 2 april 2014, 13:29

@F.Kortstra en @Berna,

Dit is uiteraard niet de bedoeling, wel fijn om te lezen dat het probleem zich niet mer voordoet. Mocht het probleem onverhoopt terugkeren dan lees ik dat graag van je.

@steegje,

Speelt dit bij jou nu nog steeds? Zo ja kun je de TV ontvanger eens van de stroom halen en opnieuw opstarten? Mocht dit niet geholpen hebben dan lees ik dat graag van je.

Jeroen
Bekijk reactie

14 reacties

Wat er gebeurd is weet ik niet, maarplots doet alles het weer. Opgelost dus.
Badge
Heb daar sinds gisterenavond ook last van...kan niet pauzeren of doorspoelen..
Reputatie 1
Hier sinds vorige week hetzelfde probleem. Heb net de motorola mediabox gereset en nu werkt het weer.
Badge +1
@F.Kortstra en @Berna,

Dit is uiteraard niet de bedoeling, wel fijn om te lezen dat het probleem zich niet mer voordoet. Mocht het probleem onverhoopt terugkeren dan lees ik dat graag van je.

@steegje,

Speelt dit bij jou nu nog steeds? Zo ja kun je de TV ontvanger eens van de stroom halen en opnieuw opstarten? Mocht dit niet geholpen hebben dan lees ik dat graag van je.

Jeroen
Badge
ga het even proberen..je hoort zo van me...:D
Badge
@jeroen... jaaa..hij doet het weer...je bent een real life saver....bedankt..:D
Reputatie 1
Beste Telfort,

Deze week heeft bij ons dezelfde klachten zich ook 3x voor gedaan.
De afstands bediening is niet stuk want de ledjes lichten wel op en kan ook gewoon in de TV gids een dag voor of achter uitspoelen met de knopjes.
De TV ontvanger bij alle 3 de keren stroom loos gemaakt en alles opnieuw laten opstraten.
Daarna zijn de problemen weg en kan ik gewoon weer spoelen in de tv opnamens.
Hebben jullie hier misschien een oplossing voor?

Mvg Jasper
Reputatie 1
Op dit moment doet t probleem zich weer voor. Nu maar terug kijken zonder te kunnen spoelen. Hopelijk komt Telfort snel met een oplossing
Bij mij werkt het ook niet! Erg vervelend nu alles terug kijken met reclame 😞 ik hoop dat het gauw opgelost wordt! Eerst was het probleem dat het een dag duurde voordat mijn opnames erop stonden en dat is nu gelukkig opgelost! Maar nu nog kunnen doorspoelen!
Ook ik kan niet doorspoelen en pauzeren. Probleem doet zich heel vaak voor. Vrijwel om iedere opname. Wannee lost Telfort dit op? Opgelofelijk altijd problemen met telfort!!!
Hallo Telfort-medewerkers,

Ook hier speelt dit probleem zich al enkele weken af en moet elke dag het kastje resetten om de opnames te kunnen pauzeren of verderspoelen.
Dit vind ik erg vervelend..
Zit het probleem in de software of is het kastje gewoon niet oke meer?
In elk geval zou ik graag een oplossing zien die langer werkt dan de opnames van die dag.
Het kastje is trouwens ook ontzettend traag als ik dingen wil instellen of een menu wil openen duurt dit erg lang.

Graag hoor ik van jullie
Ik vind het jammer dat het zo lang duurt voordat er een antwoord komt! Ik heb bijna een week geleden een berichtje geplaatst!
Maandag en dinsdag deed hij het weer maar nu kan ik weer niet doorspoelen!
Hier dus ook hetzelfde, is begonnen na de laatste update. Ook al een keer de nieuwste software ge-update maar ook dat was maar van korte duur succesvol. Echt superirritant!
Hier ook problemen met het spoelen. Lijkt wel alsof het afhankelijk is van de zender. 13th street lijkt wel te willen spoelen, maar de nederlandse commercielen  (net5/sbs/veronica) willen dan weer niet.
Uiteraard tv ontvanger en modem al een keer een harde reset gegeven.

Reageer