Pauze werkt niet meer

• 24 januari 2013
  • 5 reacties
  • 3589 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds een aantal dagen werkt mijn pauze knop niet meer. Het beeld blijft staan maar het geluid gaat door. Er word ook niets in het geheugen opgeslagen. Zodra ik wederom op play duw gaat het live verder. Dus het opnemen werkt niet.

5 reacties

Badge +2
Live Pauzeren en Opnemen zijn 2 verschillende zaken.
Live Pauzeren is per definitie voor een maximale periode van 1 uur. Heb je dus al een uur in de buffer staan, dan kan je niet nogmaals pauzeren totdat je bijv. weer een stuk vooruitgespoeld hebt. Mocht je al een buffer van een uur hebben, dan werkt verder pauzeren dus niet.

Is dit wat je bedoelt, of wat speelt er precies?
Reputatie 1
Badge
Dat opnemen in de buffer bedoel ik. Dat hij een uur kan opslaan. Dat werkt niet meer. En dat dat uur vol is lijkt me moeilijk. Want zodra je de tv uitzet of naar een ander kanaal switcht leegt het de ruimte toch?
Badge
@albo78,

Het kan helpen om de software te verwijderen, dit kun je op de volgende manier doen:

1 Trek de stroomstekker van de TV-ontvanger uit het stopcontact.
2 Sluit de stroomstekker weer aan.
3 Op het televisiescherm ziet u onderaan 5 balkjes staan. Druk nu als het eerste balkje geel wordt op de standby-knop op de TV-ontvanger. Je komt nu in het configuratiemenu. Je kunt hier navigeren naar de volgende optie door kort op de standby-knop te drukken. Om een optie te selecteren druk je 3 seconden op de standby-knop.
4 Kies nu voor de optie 'Software verwijderen'.

Ik lees graag terug of dit heeft geholpen.

Jelmer
Ik heb dit geprobeerd, maar ik kan nog steeds niet pauzeren ...
Reputatie 8
Badge +2
Hi Jykingma! Je reageert op een relatief verouderd topic. 🙂 Doet dit probleem zich nu nog steeds voor? Help je anders graag hoor!

Reageer