beantwoord

Pas beeld na herstart Amino/modem

• 23 mei 2015
  • 4 reacties
  • 1048 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort,

Ik heb last van een Amino 532 die het af en toe laat afweten. Ik krijg dan geen beeld en geluid. Als ik de Amino herstart dan werkt het weer goed.
Het vreemde is dat het navigatie menu van de Amino wel altijd werkt. (hierdoor kan ik deze dan ook herstarten via het menu)

Echter heb ik hierover contact gehad met de helpdesk. Het is niet gelukt om deze storing te verhelpen, maar werd er een aanbod gedaan om de Amino A140 op te sturen omdat ik deze ook heb op de slaapkamer en hier nooit last heb. De Amino A140 beschikt echter weer niet over een harddisk en werd er geopperd, door de helpdesk, om het opnemen pakket er dan kosteloos bij te doen.

Wat schetst mijn verbazing...Afgelopen week werd ik gebeld vanuit Telfort. Ze kunnen wel de A140 sturen, maar kosteloos het opnemen pakket erbij doen dan zou niet gaan omdat ik ooit zelfstandig ben overgestapt naar Telfort ipv afwachten totdat ik gemigreerd ben. (Ik kom van XMSnet)

Ik vind dit uitermate teleurstellend om eerst een toezegging te ventileren en daarna de keutel weer in te trekken. Zeg dan niks....

Jammer Telfort; een gemiste kans.

PS ik moet er wel aan toevoegen dat ik door de servicedesk continu correct ben behandeld! *Hulde voor de servicedesk*
icon

Beste antwoord door marigo2 7 juni 2015, 10:03

Bedankt Michael voor jouw genomen moeite.

We gaan ermee leren leven. 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@marigo2,

Een nare samenloop van omstandigheden inderdaad. Het is jammer dat er niet kan worden voldaan aan deze belofte.
Helaas kan ik hier ook geen uitzondering in maken. Ik zou het wederom uit kunnen zetten bij de klantenservice maar ik vrees dat je hetzelfde antwoord nog een keer gaat krijgen.

Hoe dan ook, graag zie ik jouw naw-gegevens in een privébericht tegemoet, zodat ik het e.e.a. voor je kan nakijken.

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@marigo2,

Mijn excuus voor deze late reactie. Ik heb jouw privébericht beantwoord.

Michael
Reputatie 1
Bedankt Michael voor jouw genomen moeite.

We gaan ermee leren leven. 🙂
Reputatie 8
Badge +2
@marigo2,

Heel graag gedaan gedaan hoor. Nogmaals mijn excuus voor de ontstane situatie.

Michael

Reageer