beantwoord

pakket uitbreiden met Interactieve TV

• 29 februari 2016
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

Goedendag, ik maak al gebruik van Internet + bellen maar zou ook graag de interactieve tv erbij willen. Hoe kan ik dit regelen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Michael 2 maart 2016, 18:54

Hi Renee! Welkom op het forum! Je kunt, zoals Babylonia scherp aanstipt, Interactieve TV aanvragen in Mijn Telfort. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Klantenservice bellen.
Misschien is het zelf ook mogelijk in je "Mijn Telfort" account om het direct online te bestellen.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Renee! Welkom op het forum! Je kunt, zoals Babylonia scherp aanstipt, Interactieve TV aanvragen in Mijn Telfort. 🙂
Ik heb dezelfde vraag... wordt eerlijk gezegd heel erg gefrustreerd. Ik ben anderhalf uur geleden naar boven gegaan om in bed verder tv te kijken, had de app al gedownload... toen begon de ellende:

1. in de app kon ik geen live tv kijken... duurde al een tijdje voordat ik er achter kwam dat je moest inloggen en waar je moest inloggen.
2. abonnementsnummer en pincode?! WTF... heb ik deze? Waar kan ik deze vinden... duurde weer even voordat ik bij veelgestelde vragen in een moeilijk te scrollen menuutje erachter kwam dat je dit 14 cijferige nummer vindt in een brief/e-mail... of op mijntelfort.nl. Ik kon alleen maar een 10 cijferige klantennummer vinden in de brief en de inloggegevens voor mijntelfort.
3. Ikke naar mijntelfort app gaan... duurde weer even voordat ik er achter kwam dat dit alleen voor mobiel was.
4. Ikke naar mijntelfort televisie enzo gaan... ow, kun je samenvoegen met mobiel... geprobeerd maar met foutmelding. Na 3 pogingen opgegeven. Dan maar weer verder met mijn eerste vraagstuk om televisie op mijn mobiel verder te kijken:
5. "Ga in het hoofdscherm naar "wachtwoord. Onderaan de pagina staat het abb. nummer. . Ik kan het niet vinden... heel lang gezocht, maar lukt niet. Maar wacht, ik heb Glasvezel... dan moet ik naar mijntelfort glasvezel.
6. Mijntelfort glasvezel tot op heden nog niet kunnen vinden. Klantenservice proberen dan maar...
7. Na lang zoeken en googlen denk ik dat ik interactieve tv moet hebben om op mijn telefoon internet te kunnen kijken... want nu heb ik een zwarte afstandbediening en daar werkt het niet mee. Ik moet dus zo'n witte zien te krijgen. En ik lees dat met alles-in-1 glasvezel dit er gratis bij zit en ik het alleen maar hoef aan te vragen. Maar hoe vraag ik dit aan?!!!!! "Je kunt dit eenvoudig regelen in mijntelfort" staat er...
8. Als ik dan op die link klik, ik voor de 10e keer wordt gevraagd om in te loggen, kom ik gewoon op de overzichtspagina terecht van mijntelfort... en ken inmiddels al verschillende pagina's van mijntelfort uit mijn hoofd, maar nergens de mogelijkheid om interactieve tv aan te vragen...!

Met dit typen erbij ben ik welgeteld 2 uur verder en is mijn serie die ik wilde kijken allang voorbij... dus enigzins gefrustreerd vraag ik:

a. Klopt het dat ik met interactieve TV tv kan kijken op mijn mobiel in die app?
b. Als ik interactieve TV aanvraag krijg ik dan ook de benodigde inloggegevens voor die app?
c. Hoe de f..k vraag ik interactieve TV aan? En AUB niet zeggen dat ik dit eenvoudig doe in mijntelfort... graag uitleggen waar ik op moet klikken...
d. Met zo'n glasvezel alles-in-1 abonnement is dit toch gratis en komen er geen kosten bij?
e. Hoe voeg je mijntelfort mobiel en mijn telfort televisie samen zonder foutmelding te krijgen...

alvast bedankt...