beantwoord

Overzetten oude TV opnames van VDSL account naar glasvezel account

• 28 juni 2015
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 2
Telfort helpdesk,

Afgelopen vrijdag de switch gemaakt van VDSL naar glasvezel. Op zich hebben we de meeste functies werkende.

Wat mij alleen opviel was dat alle oude online opnames uit onze VDSL tijd (pre-vrijdag) niet overgenomen zijn. De waarheid daalde bij me in, de Telfort VDSL club is een andere club als de Telfort glasvezelclub. Deze waterscheiding lijkt nu dus ook in de opslagruimtes voor onze opnames te bestaan. Zowel de VDSL account als de Glasvezel account zijn gescheiden, waarmee het voordeel van opnames online hebben ondergraven raakt.

Ondanks dit wil ik toch wel heel erg graag de opnames uit de oude VDSL account overgezet krijgen naar de huidige Glasvezelaccount.

Kan dit worden geregeld?
icon

Beste antwoord door Enterprise 28 juni 2015, 23:16

Wat mij alleen opviel was dat alle oude online opnames uit onze VDSL tijd (pre-vrijdag) niet overgenomen zijn. De waarheid daalde bij me in, de Telfort VDSL club is een andere club als de Telfort glasvezelclub.

Je geeft het antwoord zelf al.
Het zijn inderdaad twee totaal verschillende platforms en netwerken.

Ondanks dit wil ik toch wel heel erg graag de opnames uit de oude VDSL account overgezet krijgen naar de huidige Glasvezelaccount.

Kan dit worden geregeld?

Als logisch gevolg van bovenstaande, nee dus.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +19

Wat mij alleen opviel was dat alle oude online opnames uit onze VDSL tijd (pre-vrijdag) niet overgenomen zijn. De waarheid daalde bij me in, de Telfort VDSL club is een andere club als de Telfort glasvezelclub.

Je geeft het antwoord zelf al.
Het zijn inderdaad twee totaal verschillende platforms en netwerken.

Kan dit worden geregeld?

Als logisch gevolg van bovenstaande, nee dus.
Reputatie 2
Ik ben mij natuurlijk bewust dat dit organisatorisch tegen weerstanden oploopt, maar dat ik als bestaande klant mijn bestaande (online) opnames mee wil nemen is toch ook een redelijke vraag.

Eigenlijk zou een dergelijke migratie deel moeten uitmaken van een migratieprotocol voor bestaande accounts. Als klant heb zelf immers niet de tools om dit zelf te bewerkstelligen.

Ik zal mij niet laten verleiden om de organisatiestructuur van Telfort te becommentariëren, daarvoor mis ik het inzicht en is dit het verkeerde platform. Wel ben ik van mening dat als Telfort tot een dergelijke opsplitsing besluit ze als trade off dit soort scenario's wel heeft af te dekken.

Reageer