beantwoord

Ouders hebben geen Netflix

• 18 februari 2019
  • 13 reacties
  • 181 keer bekeken

Hallo,

Mijn ouders hebben een Motorola VIP 1853 tv-ontvanger en willen graag Netflix.
Op genoemde modem staat de Netflix app niet geïnstalleerd.

Is het mogelijk om Netflix te gebruiken met deze ontvanger of is een andere mogelijkheid ?

S.v.p. antwoorden per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Pieterjan de Jager

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 februari 2019, 12:17

Helemaal goed, ik heb de ontvanger meteen voor je verzonden. Binnen 2-3 werkdagen zullen jullie deze ontvangen en daarna kunnen jullie op de ontvanger Netflixen :)
Laat je het weten als je deze ontvangen hebt?
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @dejager.hoeflaak, welkom op het Telfort forum! Je krijgt een melding per mail dat ik hier heb gereageerd, daarna kan je hieronder ook weer reageren. Op de Motorola is de Netflix app inderdaad niet mogelijk, de enige manier is die te vervangen door een nieuwer type. Op je forumprofiel zie ik een adres staan, is dat het abonnement van je ouders of is dat jouw abonnement en help je je ouders met een ander adres? Als ik dat weet kan ik jouw ouders voorzien van een tv-ontvanger waarmee Netflix gekeken kan worden. Ik hoor het graag van je.
Hallo Jasper,
Dank voor je snelle reactie.
Ik heb de vraag gesteld via de account van mijn ouders, dus je kunt de tv-ontvanger sturen naar het in het forumprofiel genoemde adres.
Bij voorbaat dank voor je medewerking !
Met vriendelijke groet,
Pieterjan de Jager
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, ik heb de ontvanger meteen voor je verzonden. Binnen 2-3 werkdagen zullen jullie deze ontvangen en daarna kunnen jullie op de ontvanger Netflixen :)
Laat je het weten als je deze ontvangen hebt?
Hallo Jasper,
Dank voor de snelle service !
Ik zal het laten weten als mijn ouders hem ontvangen hebben en dan ga ik zondag bij ze aan de slag om het e.e.a. te installeren.
Groeten,
Pieterjan
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan Pieterjan, dan zie ik je reactie na het weekend verschijnen.
Hallo Jasper,
Dank voor je bericht.
Gister de ontvanger geïnstalleerd, even zoeken naar het abonnementsnummer, maar is gelukt.
Dan toch een vraag : de afstandsbediening van de ontvanger heeft, om het netjes te zeggen, zijn beste tijd wel gehad. Ik had verwacht bij de nieuwe ontvanger ook een nieuwe afstandsbediening te krijgen, dat was dus niet zo.
Is het mogelijk om daar een nieuwe voor te krijgen ?
Bij voorbaat dank voor je reactie !
Pieterjan
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat dat gelukt is, hebben jullie ook al naar Netflix kunnen kijken?
Bij een vervangende ontvanger zit inderdaad geen nieuwe afstandsbediening, daarvan is er bij deze ook een naar jullie onderweg!
Hallo Jasper,
Net mijn ouders aan de lijn gehad, de afstandsbediening is gearriveerd. Dank daarvoor !
Het Netflixabonnement heb ik maandag afgesloten, morgen ga ik het e.e.a. bij mijn ouders activeren.
Bij mij werkt Netflix al, maar dat is overbodige informatie voor jou haha
Dank voor al je hulp, echt super !
Groeten,
Pieterjan
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, straks kunnen jullie allemaal Netflix kijken dus!
Mocht je nog een leuke serie zoeken, persoonlijk vond ik The Umbrella Academy erg leuk 😉
Ha Jasper,
Inderdaad, dat is erg fijn & dank voor de tip !
Ik moet mijn ouders (79 en bijna 77) gaan uitleggen hoe dat werkt - dat wordt lachen !
Zelf ben ik bezig aan de serie "Sex Education", beetje plat maar wel grappig. Binnenkort beginnen aan "Rebellion".
Groeten,
Pieterjan
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan me voorstellen dat dat nog een uitdaging wordt inderdaad! Mijn ouders zou ik daar geen plezier mee doen hehe
Sex Education heb ik ook nog op mijn lijst staan, die komt binnenkort nog aan de beurt 🙂
Reputatie 8
Badge +7
Sex Education heb ik ook nog op mijn lijst staan, die komt binnenkort nog aan de beurt 🙂

Hallo @Jasper - Telfort , je bent toch wel 18+?😎
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Jasper - Telfort , je bent toch wel 18+?😎
Bijna het dubbele 😉

Reageer