beantwoord

Oude tv-ontvanger reageert niet goed meer

• 17 januari 2020
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 1

Onze TV ontvanger, Motorola vip 1853, is nu al een hele tijd (ondanks overstap naar glasvezel) in ons bezit en is echt aan vervanging toe. Loopt vaak vast, reageert traag en we hebben veel last van haperingen. Is het mogelijk een nieuwe ontvanger te krijgen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 januari 2020, 08:39

Hoi @Slienaah, de 1853 is inderdaad al een oud beestje. Ik zie dat je je adresgegevens al op je profiel hebt staan, daarmee heb ik je een nieuwe toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat je deze  nieuwere hebt aangesloten krijg je ook toegang tot de Netflix en Amazon Prime apps onder Apps op TV in het menu. Veel kijkplezier alvast! :slight_smile:

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer in het onzichtbare gedeelte dan ziet webcare Telfort wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Slienaah, de 1853 is inderdaad al een oud beestje. Ik zie dat je je adresgegevens al op je profiel hebt staan, daarmee heb ik je een nieuwe toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat je deze  nieuwere hebt aangesloten krijg je ook toegang tot de Netflix en Amazon Prime apps onder Apps op TV in het menu. Veel kijkplezier alvast! :slight_smile:

Reputatie 1

Hoi @Slienaah, de 1853 is inderdaad al een oud beestje. Ik zie dat je je adresgegevens al op je profiel hebt staan, daarmee heb ik je een nieuwe toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat je deze  nieuwere hebt aangesloten krijg je ook toegang tot de Netflix en Amazon Prime apps onder Apps op TV in het menu. Veel kijkplezier alvast! :slight_smile:

Super! Wij kijken ernaar uit! 😄

Reputatie 8
Badge +11

Dat snap ik @Slienaah :smiley: Heb je 'm inmiddels al in ontvangst mogen nemen en werkt de nieuwe beter dan de oude?

Reputatie 1

@Jasper - Telfort Nee, nog niet. Nog in afwachting.... Kan ik het pakket volgen toevallig?

Reputatie 8
Badge +11

Normaal gesproken kunnen we de verzending inderdaad volgen @Slienaah, toen ik het zaterdag via de reguliere manier probeerde te versturen werkte dat niet goed. Daarom heb ik het toen via een andere manier naar je gestuurd, maar die kunnen we niet volgen. Als het er nog niet is verwacht ik dat je deze vandaag of uiterlijk morgen zult ontvangen.

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie dat de nieuwe tv-ontvanger inmiddels is aangemeld bij de tv gegevens, ik ga er vanuit dat het daarmee weer goed werkt :slight_smile: 

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer