beantwoord

Oude tv ontvanger Motorola VIP1853 vervangen

• 31 mei 2020
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo, ik ben al heel lang klant en heb al die tijd een motorola vip1853 gebruikt. Deze tv ontvanger ondersteund niet alle meest recente functies zoals netflix en youtube. Graag wil ik een nieuwe ontvanger die dat wel ondersteunt.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 juni 2020, 13:46

Hoi @Firoza, welkom hier! Met het klantnummer kan ik het abonnement vinden inderdaad. Daarbij zie ik dat je er inmiddels ook telefonisch contact over hebt gehad en dat er een nieuwe tv-ontvanger is opgestuurd. Die zal je binnen enkele dagen ontvangen. Laat je het ons weten als je deze ontvangen hebt en of het dan werkt? 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare na dit weekend wie je bent

Ik had mijn klantnummer ingevuld. Daaraan zien ze ook wie ik ben toch? Misschien kijk ik eroverheen maar ik zie niet waar ik mijn postcode en huisnummer kan invullen.

Hallon @Firoza , de moderatoren hebben geen inzicht in klantgegevens.

De aanvullende gegevens kun je in de profielregels invullen waar bij staat ‘alleen zichtbaar voor jou en Telfort’.

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Firoza, welkom hier! Met het klantnummer kan ik het abonnement vinden inderdaad. Daarbij zie ik dat je er inmiddels ook telefonisch contact over hebt gehad en dat er een nieuwe tv-ontvanger is opgestuurd. Die zal je binnen enkele dagen ontvangen. Laat je het ons weten als je deze ontvangen hebt en of het dan werkt? 

Reputatie 8
Badge +11

We hebben geen reactie meer van je gezien @Firoza. Ik ga er vanuit dat je nu lekker kunt Netflixen. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer