beantwoord

Oranje services lampje

• 27 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 232 keer bekeken

Goedemiddag,

Na een ochtend geen tv ivm storing hebben we nu wel weer tv echter de modum geeft een oranje service lampje brand. Wat houd dit precies in?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 augustus 2019, 09:06

Hoi @Mark1982, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees een oranje services lampje. Dat betekent normaal gesproken dat een of meerdere diensten niet helemaal goed werken. Ik wil je aanraden om het modem even te herstellen met de herstel knopt? Gaat het lampje dan uit? Zo niet, zou je dan het modem willen resetten? Ik zou dit overigens alleen doen als je ergens problemen mee ervaart, dat haal ik namelijk niet uit je vraag. Herstellen kan natuurlijk wel.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Dat kan geen kwaad,
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mark1982, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees een oranje services lampje. Dat betekent normaal gesproken dat een of meerdere diensten niet helemaal goed werken. Ik wil je aanraden om het modem even te herstellen met de herstel knopt? Gaat het lampje dan uit? Zo niet, zou je dan het modem willen resetten? Ik zou dit overigens alleen doen als je ergens problemen mee ervaart, dat haal ik namelijk niet uit je vraag. Herstellen kan natuurlijk wel.
Hoi bart,

Gisteren avond is het lampje van oranje weer naar groen gegaan. Ik denk toch dat het te maken had met de storing van kpn. Alles werkt weer perfect.

Dank je wel voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is helemaal goed. Fijn dat het nu weer helemaal eruit ziet zoals moet. 🙂 Fijn weekend gewenst.

Reageer