beantwoord

opzeggen HBO, pluspakket, Film1 na 2 maanden gratis periode

• 30 mei 2016
  • 1 reactie
  • 631 keer bekeken

Op 29 april jl. ben ik overgestapt naar Telfort.
Als welkom heb ik een pakket (HBO, Film 1 en het pluspakket) ontvangen dat de eerste 2 maanden gratis is. Heel fijn maar ik zou dit op willen zeggen aan het einde van de gratis introductie periode.

De vraag is echter HOE ik dit moet doen en per WANNEER ik het uiterlijk moet opzeggen zodat dit per 30 juni wordt stopgezet.

Ik heb het eerder gevraagd via de klantenservice en kreeg als antwoord dat het per 29 juni opgezegd moet worden en dat ik voor overige vragen telefonisch contact met de klantenservice moet opnemen. Met dit antwoord kan ik niet zoveel.

Ik heb onderstaande voorwaarden op de website van Telfort gevonden:

Hoe werkt de 2 maanden gratis actie?

Kies je voor het Pluspakket, dan kijk je 2 maanden gratis! Tijdens je bestelling kun je eenvoudig het zenderpakket toevoegen, de korting wordt automatisch verrekend.
Goed om te weten
• Je kunt 1x gebruik maken van deze actie en je hebt de afgelopen 6 maanden geen gebruik gemaakt van een actieaanbod van het Pluspakket
• Een maand voordat de kortingsperiode afloopt, ontvang je een waarschuwing per e-mail op je Telfort e-mailadres
• Je beslist dus zelf of je het pakket blijft houden of stopzet
• Je kunt het zenderpakket op ieder gewenst moment uitzetten via Mijn Telfort

Er staat dat je een maand van te voren een waarschuwing op je Telfort emailadres ontvangt waarin je kunt beslissen of je doorgaat met de pakketten of stopt. Deze email heb ik nog niet ontvangen. Dat had volgens mij wel gemoeten aangezien het vandaag een maand voor afloop van de kortingsperiode is.

Kortom help mij met het tijdig opzeggen van HBO, Film1 en het pluspakket zodat ik hier geen extra kosten voor hoef te maken.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 30 mei 2016, 18:57

Heb je al in Mijn Telfort gekeken? Dat staat ook in de geciteerde tekst

Daar kan je allerlei aanpassingen doen aan je abo, paketten aan en uit zetten, etc.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Heb je al in Mijn Telfort gekeken? Dat staat ook in de geciteerde tekst
Daar kan je allerlei aanpassingen doen aan je abo, paketten aan en uit zetten, etc.