beantwoord

Opzeggen gratis zenderpakketten

• 27 maart 2014
  • 7 reacties
  • 1292 keer bekeken

Ik heb nog t/m 24 april omdat ik een nieuwe klant ben gratis video unlimited en het plus pakket. ik wil dat naar 24 april niet meer hebben om te voorkomen dat ik nog een maand moet betalen wil ik dat opzeggen. helaas lukt dat niet. Hij geeft steeds aan probeer het een andere keer dit gaat zo al dagen.
weet iemand hoe ik dat moet doen.
icon

Beste antwoord door Jeroen 28 maart 2014, 11:20

@gertnet,

Ik heb dit zojuist voor je getest en zie inderdaad ook de foutmelding. Ik zet dit graag voor je uit bij de juiste afdeling, kun je in een privébericht jouw 06-nummer kenbaar maken? Na ontvangst van jouw nummer zorg ik er voor dat er binnen 3 werkdagen contact met je wordt opgenomen.

Jeroen
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge
De snelste oplossing voor dit probleem is 0900-9595
Reputatie 2
Badge +2
Als je glasvezel hebt kun je 0900 9596 bellen en het uit laten zetten.
Badge +1
@gertnet,

Ik heb dit zojuist voor je getest en zie inderdaad ook de foutmelding. Ik zet dit graag voor je uit bij de juiste afdeling, kun je in een privébericht jouw 06-nummer kenbaar maken? Na ontvangst van jouw nummer zorg ik er voor dat er binnen 3 werkdagen contact met je wordt opgenomen.

Jeroen
hoe moeilijk maak je het mensen. Ik wil het gratis niet meer vanaf de datum wanner dit ingaat BV ik ben op 25 februari klant geworden van Telfort, krijg ik 2 maanden gratis pakketten dus tot 25 april . ik wil dat nu afzeggen maar dat gaat niet geeft steeds aan probeer het een andere keer nog eens gaat al weken zo. Ja nu heb ik begrepen dat dit veel later kan pas op 22 april of zo maar ja ik moet wel de pakketten betalen maar krijg ze dan de volgende afrekening weer terug. DAT WIL IK HELEMAAL NIET. IK WIL DIE PAKETTEN NIET VERLENGEN EN OOK NIET DIT GAAN VOORSCHIETEN AAN TELFORT . WIE REGELT DAT VOOR MIJ ZONDER DAT IK WEER EEN NUMMER MOET BELLEN EN KOSTEN MOET MAKEN VOOR IETS WAAR IK NIET OM GEVRAAGT HEBT EN TOCH DIE GRATIS PAKKETTEN KRIJG . ZO DOE GEEN VOORLICHTING AAN KLANTEN.
Badge +1
@gertnet,

Excuses voor deze late reactie. Hier lijkt administratief iets niet correct te verlopen, mijn collega's van de betreffende afdeling zullen dit herstellen en binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je opnemen.

Jeroen
Super Telfort. nu heb ik mijn gratis pakket opgezegd. Ik wil niet per 15 van de maand 20 euro betalen en die later weer terug krijgen. Het zender pakket is en was gratis. Dit heeft als gevolg dat het extra zenderpakket na 3 dagen wordt stopgezet. en ik dus een aantal dagen minder zenders zal hebben als mij is belooft. Super Telfort om zo met je klanten om te gaan . Nog 10 MAANDEN 
Super Telfort, nu geen gratis pakket meer terwijl ik nog tot 25b april het meot hebben. Niet goed voor mijn hart dit gekloot ga toch weg waar zal ik mij zelf dan druk over maken . dus niet meer naar dit soort bedrijven gaan die alleen maar eigen afdelingen hebben en niet klant gericht werken nog erger als ambtenaren.

Reageer