Opzeggen digitenne, DRAMA!

• 23 mei 2016
  • 1 reactie
  • 677 keer bekeken

Ik heb eind maart mijn abonnement bij jullie opgezegd wegens verhuizing (afgelopen per 2 mei). In de opzegging heb ik ook duidelijk aangegeven dat ik digitenne ook wilde opzeggen. Dit heb ik ook via jullie afgesloten voor € 4,00 p.m. dus nam aan dat jullie dat ook voor mij op konden zeggen. Nu kreeg ik vorige week op de 19e een factuur van digitenne van € 17,00. Ik heb hierover gebeld met jullie maar jullie konden niets voor mij doen, moest apart opgezegd worden en werd doorverbonden met de KPN (doorverbinden kan dan wel weer....). Ook hun konden niets voor mij doen en zat vast aan een maand opzegtermijn waardoor mijn abonnement nu doorloopt tot, jawel, 20 juni(!!). Ik krijg na deze factuur van € 17,00 (periode liep tot 19 mei) dus nog een factuur van € 17,00 (voor 20 mei t/m 19 juni). Ik krijg naar aanleiding van mijn opzegging van jullie een mail en moet een aantal gegevens invullen voor de opzegging definitief is, dit heb ik netjes aangeleverd en krijg van jullie de bevestiging van de opzegging. Ik verwacht dan ook dat daar digitenne bij is opgezegd en mocht dat niet kunnen dat jullie dat netjes gemeld hadden aan mij (dit is niet gebeurd). ik zie dus ook graag dat ik de 2x € 17,00 retour krijg.

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Tina, welkom op het forum! Digitenne is een KPN product en deze dient inderdaad apart te worden opgezegd. Om te kijken of ik nog iets voor je kan betekenen dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Bij voorbaat dank!