opslag tijd voor opnames in telfortdatabase? fastforward/reverse uitgeschakeld.

• 3 augustus 2016
  • 0 reacties
  • 325 keer bekeken

Reputatie 1
hallo,

ik heb een paar vraagjes betreffende de opname mogelijkheid en sectie van Telfort IPTV:
1) hoelang blijven de opnames bewaard in je persoonlijke opname lijst? ik dacht 12 mnd of indien opnamebereik is bereikt worden oudste verwijderd.
2)Worden oude opnames(meer dan 6 mnd) anders opgeslagen? ik heb een paar oude opnames die bij forwarden van reclame door springen naar laatste 20 sec en reverse werkt dan maar voor 20 sec. op nieuw opstarten geeft geen tijd terug en alleen de laatste 20 sec zijn beschikbaar. Vreemd genoeg is de originele tijdsduur na een paar dagen weer beschikbaar, (ik heb er eentje niet verwijderd en na 5 dagen weer geprobeerd.)
3) Ik heb af en toe dat opnames die ik verwijder in de lijst blijven en niet meer beschikbaar zijn maar wel in lijst verschijnen, vaak is een harde reboot (uit-aan met powerswitch ) van de IPTVkastje voldoende om de library-lijst op te schonen en te refreshen.

het zijn kleine dingetjes en niet echt problemen maar kleine dingen die je niet onderzoekt worden vanzelf groter,,,,:D

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.