beantwoord

Opnieuw vertraging met zappen en problemen bij pauzeren

• 18 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

In augustus de volgende topic geopend

https://forum.telfort.nl/tv-338/vertraging-met-oa-zappen-en-vastlopen-van-tv-ontvanger-70553

Hadden toen het probleem dat er tijdens het zappen een vertraging in het systeem zat, ontvanger reageerde toen niet op het zappen om vervolgens na een tijdje alle opdrachten in 1x uit te voeren.
Op advies van hier een software reset uitgevoerd, wat toen goed geholpen heeft.

Echter sinds een week ongeveer zijn de problemen weer terug, met daarbij nu ook dat wanneer we de ontvanger op pauze zetten en vervolgens op play drukken hij niet verder gaat op het punt waar we hem op pauze zetten maar een heel stuk vooruit in het programma (soms echt 30 minuten verder) Vervolgens moeten we het programma opnieuw starten en dan doorspoelen naar het punt waar we hem oorspronkelijk op pauze hadden gezet. Met terugspoelen kom je niet meer op het punt van pauzeren uit.

Hoe is dit op te lossen, elke keer een software reset uitvoeren lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.

Overigens heeft de software reset niet geholpen bij het probleem van vooruitspringen na het pauzeren
icon

Beste antwoord door Wieger DB 19 oktober 2017, 19:38

Hoi S0ndr0, welkom terug. Ik begrijp dat de problemen met je TV ontvanger weer de kop op steken. Dat is balen. Jammer genoeg werkt de software upgrade deze keer niet bij het verhelpen van de problemen. Ik wil daarom je TV ontvanger gaan vervangen, het lijkt erop dat deze kapot aan het gaan is. Deze zal met een paar dagen bij je binnen komen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi S0ndr0, welkom terug. Ik begrijp dat de problemen met je TV ontvanger weer de kop op steken. Dat is balen. Jammer genoeg werkt de software upgrade deze keer niet bij het verhelpen van de problemen. Ik wil daarom je TV ontvanger gaan vervangen, het lijkt erop dat deze kapot aan het gaan is. Deze zal met een paar dagen bij je binnen komen.
Bedankt voor de reactie en fijn dat de problemen op deze manier opgelost gaan worden.
Wij zien de nieuwe ontvanger hier wel verschijnen en hopelijk kunnen we dan weer probleemloos tv kijken
Update
Zaterdag hebben we al de nieuwe ontvanger, bedankt voor de snelle service!
Alles werkt weer super goed en we kunnen weer tv kijken zonder ergernissen.

Prima opgelost dus!

Reageer