Opnemen werkt niet

• 14 januari 2015
  • 27 reacties
  • 899 keer bekeken

Opnemen van series en losse opnames werkt niet. Moet wekelijks de software van mijn interactieve box verwijderen en er weer op zetten om iets opgenomen te krijgen. Terwijl ik daar wel voor betaal. Ik moet haast iedere dag kijken of alles goed staat. Op de gids in de app staan de opnames wel maar dat betekend niet dat hij op de gewone box wel opneemt. Mijn accout is al eens ontkoppeld, regelmatig software verwijderd. Niets helpt. Kan op deze manier beter het opname stop zetten.

. Wie kan mij helpen aan een Blijvende oplossing ?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@sjanie,

Excuses voor de zeer late reactie. Er was sprake van een storing met opnemen welke inmiddels is opgelost. Kun jij nu weer probleemloos opnemen? Ik lees het graag van je.

Stephen
Hoi Stephen

Ik kan helaas nog steeds niet goed opnemen. De opnames staan wel geprogameerd in de app maar de box leest de gids niet waardoor de opnames niet opgenomen worden.
Reputatie 8
Badge +16
@sjanie,

Vervelend dat het probleem zich nog steeds voordoet. Zou je het modem nog eens kunnen resetten door de software te verwijderen?
Ik lees graag van je of het heeft geholpen.

Stephen
Toevallig gisteren gedaan, nu effe afwachten tot mijn serie opname komt en in de gids verschijnt.
Reputatie 8
Badge +16
@sjanie,

Is de opname inmiddels verschenen? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Op dit moment staat hij erin. Nu effe afwachten of hij maandag ook mijn series opneemt. Die staan op dit moment nog niet in de gids
Hij werkt nog steeds niet. Ik moet nog steeds op zondag de software verwijderen op zondag. Hij leest gewoon de nieuwe week niet. Wat mij ook opvalt is dat de twee boxen die ik heb niet gelijk met elkaar lopen. Beneden gisteravond software verwijderd , boven stonden bepaalde opnames gewoon klaar voor opnemen, maar sommige opgenome opnames waren boven verdwenen en beneden niet. Raar
Reputatie 8
Badge +16
@sjanie,

Ik heb inmiddels het een en ander uitgezocht. Helaas doet de storing met opnemen zich weer voor en de verwachting is dat deze in de eerste week van februari zal zijn verholpen. Ik wil je daarom dus vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben tot de eerste week van februari. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@sjanie

Is het nu wel mogelijk om nieuwe opnames te maken? Ik verneem het graag van je. Alvast bedankt!

Stephen
Hoi Stephen

Nee het werkt nog steeds niet goed. Losse opnames gaan wel goed maar bij de serie opnames leest de box de gids nog niet goed. En moet ik nog steeds iedere zondag de software verwijderen wil ik mijn series wel opgenomen hebben.

Mvg
Reputatie 1
Bij mij werkt opnemen in het geheel niet sinds 1 a 2 weken, ook losse opname's niet (series neem ik eigenlijk nooit op, dus dat weet ik niet)
Reputatie 8
Badge +16
@sjanie,

Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je de software steeds moet verwijderen.
Ik ga dit probleem intern bespreken en kom er spoedig op terug. Excuses voor het ongemak.

@loepie3008,

Jammer dat jij geen losse opnames kunt maken. Heb je de software ook verwijderd? Ik verneem dit graag van je.

Stephen
Reputatie 1
@sjanie,

Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je de software steeds moet verwijderen.
Ik ga dit probleem intern bespreken en kom er spoedig op terug. Excuses voor het ongemak.

@loepie3008,

Jammer dat jij geen losse opnames kunt maken. Heb je de software ook verwijderd? Ik verneem dit graag van je.

Stephen

Het lijkt er op dat het nu idd weer werkt (heb paar minuten opgenomen en dat lukte nu wel)
Bedankt
Loet Meintsma
Reputatie 8
Badge +16
@loepie3008,

Graag gedaan! En nu maar hopen dat het blijft werken. :)

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@sjanie,

Het is weer mogelijk om losse opnames te maken. Serie opnemen kan mogelijk problemen opleveren. Kun jij mij een actuele update hierover geven?

Stephen
Hoi Stephen

Het probleem van de serie opnemen bestaat nog steeds. Weet ook niet of het ooit opgelost wordt. Losse afleveringen doen het inmiddels wel. Maar nu kan ik bepaalde opnames niet wissen. Ook staan de series die ik heb opgenomen helemaal los ipv onder de titel. Erg lastig.
Mvg
Reputatie 1
Ook bij mij blijft opnemen een probleem.
(en dan gaat het niet om serie's opnemen, maar gewoon opnemen in het algemeen)
Hij geeft geen foutmeldingen of id., alles lijkt normaal te verlopen, alleen de opname is er nooit.
Vreemd genoeg werkt het weer wel even na het opnieuw installeren van de software, maar al snel blijkt dit maar van tijdelijke aard te zijn en kan het verhaal opnieuw beginnen.
Geen super ramp, maar wel een beetje frustrerend:p

Nu is mij wel opgevallen dat nadat ik de software opnieuw installeer, sommige opname die er eerst niet waren, plotseling er wel staan.
Het lijkt er voor mij dus op, dat er ergens "in de cloud" iets mis gaat.
Dus dat hij iets wel heeft opgenomen, maar het niet laat zien.
mvg
Loepie
Reputatie 8
Badge +16
@sjanie,

Bedankt voor je reactie. De problemen met serie opnemen zijn nog altijd in onderzoek. Indien je de TV-ontvanger reset door de software te verwijderen en opnieuw te installeren kun je dan kijken of het wel mogelijk is om de opnames te wissen?

@loepie3008,

Dat is zeker frustrerend. Het is niet de bedoeling dat er constant gereset moet worden. Ik zal dit intern uitzetten zodat het verder bekeken kan worden. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen dan zal ik je hierover informeren. Excuses voor het ongemak.

Stephen
Beste Stephen als de box weer gereset is dan zijn de programmaa die ik wilde wissen gewist en staan de opnames als op te nemen in de lijst. Mijn vaste reset dag is zondag. Als ik dus pas op dinsdag reset zijn mijn programma's die op maandag opgenomen hadden moeten worden niet opgenomen maar dan verschijnen ze ook niet ineens na de reset. Terwijl de opnames online op de tablet als goed geprogrammeerd staan.

Mvg
Reputatie 8
Badge +16
@sjanie,

Bedankt voor de terugkoppeling. Ook dit ga ik intern uitzetten voor nader onderzoek. Ik hou dit topic open en zodra er hier meer over bekend is dan zal ik dit delen. Ik blijf bereikbaar voor vragen of opmerkingen in de tussentijd. Excuses voor het ongemak.

Stephen
Ik ben al maanden met telfort in de slag om dit probleem op te lossen. Ik heb ondertussen al de kastjes omgewisseld, een nieuw kastje gekregen en heb net een nieuwe modem gekregen.
Nog steeds moet ik het kastje resetten om alle opnames te zien te krijgen. Dit is alleen beneden, boven en op de app krijg ik wel de goede opnamelijst te zien, daar controleer ik dus of het programma wel opgenomen is.
Alleen kreeg ik van de klantenservice die ik al tig keer gebeld heb de indruk dat ik de enige was met dit probleem, maar het lijkt dus veel vaker voor te komen
Reputatie 8
Badge +2
@jennie.s,

Welkom!

Naar aanleiding van jouw klacht heeft de helpdesk een incident aangemaakt bij de oplossende partij. Ik hoop dat hier snel uitsluitsel uit voortvloeit.
Mocht je, eerder dan ik, een terugkoppeling hierover krijgen, wil je dit dan hier kenbaar maken?

Bedankt alvast!

Michael
Ik heb gemerkt dat mijn t.v. kastje afgekoppeld is geweest, want ik moest opnieuw aanmelden. Als dit de bedoelde oplossing is heeft het niet gewerkt. Dat was geloof ik op dinsdag of woensdag. Ik heb toen weer de software verwijderd want niet alles stond in de opnamelijst. Gisteravond (donderdag) merkt ik al weer dat het niet goed ging. Er staan weer een aantal opnames niet in de lijst waardoor ik nu alweer moet resetten.
Reputatie 8
Badge +16
@jennie.s,

Betreft dit de Arcadyan of de Motorola TV-ontvanger? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
@jennie.s,

Betreft dit de Arcadyan of de Motorola TV-ontvanger? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen

Het is de arcadyan ontvanger. Die staat beneden