beantwoord

Opnemen van series lukt niet

• 19 januari 2015
  • 10 reacties
  • 1023 keer bekeken

Het lukt hier regelmatig niet om series op te nemen. Er gebeuren een aantal dingen:

- Soms lukt het simpelweg niet om de opname als serie te plannen. Hij geeft aan de opname te plannen, maar er gebeurd vervolgens niets. Als los programma opnemen lukt dan wel altijd.
- Soms is het opnemen van een serie wel gelukt, maar zeer regelmatig worden dan niet alle afleveringen opgenomen.

- zeer regelmatig lukt het niet om geplande opnames als serie stop te zetten (in de gids) en te verwijderen uit de opnames.

Wat kunnen wij hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Stephen 9 februari 2015, 15:58

@All,

Helaas is er nog sprake van een storing met het opnemen. Deze staat vermeld op onze storingen en onderhoud pagina. Er wordt hard gewerkt om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost zal ik het melden in dit topic. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
Bekijk reactie

10 reacties

Niemand die ons kan helpen?
Reputatie 1
Badge
Wij ondervinden dezelfde problemen. En zijn daarom ook wel geïnteresseerd naar een oplossing.
Badge
hier nog iemand, en daar betaal je dan voor, ik kan al minstens 2 weken geen series meer opnemen, wat is er aan de hand?
Reputatie 1
Badge
Omdat we naast dit probleem ook een enorm trage ontvanger hebben heb ik het volgende uitgeprobeerd.

http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Problemen-oplossen/Interactieve-en-analoge-TV/Kies-uw-probleem/Ik-heb-een-probleem-met-Interactieve-TV/Het-TV-menu-is-traag-of-functioneert-niet/Reset-de-software-van-je-tvontvanger.htm

Beide problemen lijken nu opgelost. Misschien helpt dit ook voor jullie.

Ps. Ik heb niet mijn modem gereset, maar alleen de ontvanger volgens bovenstaande link.
Badge +2
@all,

Ervaren jullie nog problemen met het opnemen? Vanzelfsprekend mijn excuses voor de late reactie en het ervaren ongemak.

Daphne
Badge
@all,

Ervaren jullie nog problemen met het opnemen? Vanzelfsprekend mijn excuses voor de late reactie en het ervaren ongemak.

Daphne

Nog steeds neemt hij geen series op , films handmatig wel.
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Helaas is er nog sprake van een storing met het opnemen. Deze staat vermeld op onze storingen en onderhoud pagina. Er wordt hard gewerkt om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Wanneer het is opgelost zal ik het melden in dit topic. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Is het nu wel mogelijk om nieuwe opnames te maken? Ik verneem het graag van jullie. Alvast bedankt!

Stephen
Hoi,

Ik heb het zelfde probleem.
Soms kun je het programma niet als serie opnemen.
De ene keer neemt ie een programma als serie op, dit gaat een paar keer goed en na een paar keer als je een aflevering wilt kijken heeft ie niks opgenomen en staat bij dat programma ook geen vinkje meer dat ie m opneemt.
Zoals bijv. Boer zoekt vrouw, Wie is de mol en Bones, dit zijn een paar voorbeelden van wat ie eerst wel opnam en daarna ineene niet meer, ik vind dit heel erg vervelen ( dit is eigenlijk heel zacht uitgedrukt) want je betaald hier wel voor!
Wij hebben de modem al een paar keer opnieuw opgestart en ook de software verwijderd.
Ik wil graag weten of hier een oplossing voor is anders zijn we genoodzaakt weer over te stappen naar een andere provider waar wij nooit problemen hadden met het opnemen (en waar het nog gratis was ook)

Anja
Reputatie 8
Badge +16
@dwarreltjuh,

Vervelend dat je problemen ervaart met serie opnemen. Ik neem aan dat gewone opnames het wel doen?

Stephen

Reageer