vraag

Opnemen serie

• 29 juni 2020
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Goedenavond, 

Wij hebben sinds 2 weken dat wij series niet meer op kúnnen nemen voor het hele seizoen, losse opnames doen het nog wel. 

Nu zie ik overal op het forum daar topics over van een jaar of langer geleden,ik ga er vanuit dat dat niet meer relevant is. 

Zeker gezien dat wij de afgelopen 3 jaar nooit problemen hebben gehad en nu wel ineens. 

Is er ergens een kinkje in de kabel gekomen of veranderingen zodat er ergens iets stokt?

* via optie 2 doet hij het wel, Maar handig is dat niet.

Waar kan dit aan liggen?

Wel raar ineens deze problemen…

Alvast bedankt voor de moeite. 

Mvg.dennis 

4 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Dennisgh1979, hier zijn wel een problemen mee helaas. Meestal is de oplossing een reset van de ontvanger. Deze maakt dan een schone verbinding met het netwerk. Ik ben benieuwd of dat het probleem oplost. 

Hoi Bart,

Dat had ik ondertussen al 3x gedaan omdat Netflix en YouTube ook niet reageerden, maar dit heeft voor de opnamen niets geholpen. 

Is er nog iets anders wat geprobeerd kan worden?

Alvasy bedankt.

Gr. Dennis 

Reputatie 8
Badge +12

Wat ik nog kan proberen is om jouw ontvanger helemaal te verwijderen uit onze administratie. Je kan deze daarna opnieuw aanmelden met jouw abonnementsnummer en bijbehorende pincode. Graag even akkoord? Dan ben je voorbereid als ik hem eruit gooi. Hoor het graag. 

En als dat niet helpt, ontvang ik graag 3 voorbeelden van de opnames die niet goed gaan. Titel, zender, datum en tijdstip en manier van opnemen.

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat je inmiddels duidelijkheid hebt, ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien. 

Reageer